Monday, March 6, 2023

ZEGOCLOUD DAN SHARKER TECHNOLOGY BERGANDING BAHU MEREVOLUSIKAN PENYELESAIAN KOMUNIKASI MASA NYATA UNTUK PERNIAGAAN ASIA TENGGARA

SINGAPURA, 6 Mac (Bernama-BUSINESS WIRE) -- ZEGOCLOUD, penyedia perkhidmatan komunikasi awan global, telah mengumumkan perkongsian strategik dengan Sharker Technology, penyedia penyelesaian teknologi maklumat dan komunikasi yang berpangkalan di Asia Tenggara, untuk menyediakan penyelesaian komunikasi masa nyata yang berinovatif kepada perniagaan di rantau ini.

Sharker Technology menawarkan pelbagai penyelesaian yang menyeluruh termasuk bilik mesyuarat dan sistem pengurusan pelawat, akses pintu pengecaman muka, akses gantri, serta platform penstriman dan penyiaran langsung. Syarikat itu juga terkenal dengan pembangunan aplikasi berkualiti tinggi untuk pelbagai industri.

Satu daripada projek Sharker baru-baru ini ialah pembangunan aplikasi pendidikan untuk satu daripada platform pendidikan dalam talian terbesar di Asia Tenggara, yang menyediakan perkhidmatan pengajaran dalam talian kepada lebih daripada 100 negara di seluruh dunia. Syarikat tersebut juga menyediakan penyelesaian menyeluruh untuk platform janji temu dalam talian yang besar di Asia Tenggara yang menawarkan perkhidmatan seperti penyulitan titik ke titik, sembang dalam aplikasi masa nyata, perkongsian video, pengurusan keahlian, pembayaran dalam talian dan algoritma rujukan.

"Kami amat teruja untuk bekerjasama dengan ZEGOCLOUD yang bertujuan membawa kepakaran kami dalam pembangunan aplikasi dan penyelesaian ICT kepada perniagaan di Asia Tenggara. Bersama pelbagai penyelesaian kami yang menyeluruh dan pengalaman yang luas, kami yakin kami boleh membantu perniagaan mencapai matlamat transformasi digital masing-masing," kata Lin Dong, Ketua Pegawai Eksekutif Sharker Technology.

ZEGOCLOUD ialah perintis di Asia, menyediakan perkhidmatan audio dan video berskala besar untuk adegan maya. Kepakaran projek global SHARKER berkesan membantu pelanggan memenuhi standard pasaran sasaran masing-masing. ''Bersama-sama," kata Kuk Jiang, pengasas bersama ZEGOCLOUD, "kami boleh menyediakan perkhidmatan Interaksi Masa Nyata (RTI) yang optimum dan penyelesaian pembangunan aplikasi berinovatif kepada perniagaan dan organisasi di seluruh rantau.''

Maklumat Tentang Sharker Technology

Diasaskan pada tahun 2014, Sharker Technology bermula sebagai permulaan perniagaan teknologi dan telah menjadi penyedia penyelesaian ICT/RTC khidmat lengkap yang dipercayai dan bereputasi baik. Bersama bilangan pelanggan MNC/PKS yang melebihi 200 di seluruh Asia Tenggara, Sharker telah berkembang pesat untuk menjadi rakan kongsi pilihan bagi melengkapkan perniagaan dengan teknologi terkini.

Maklumat Tentang ZEGOCLOUD

ZEGOCLOUD (www.zegocloud.com) ialah penyedia teknologi Interaksi Masa Nyata terkemuka di dunia yang membolehkan perusahaan dan pembangun mendapatkan keupayaan komunikasi audio dan video masa nyata tanpa kerumitan dengan mengintegrasikan SDK tunggal. ZEGOCLOUD telah menyediakan perkhidmatan berkualiti tinggi kepada pengguna di lebih 200 negara dan rantau.

Ikuti kami di media sosial:

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/zegocloud/

Teks bahasa sumber asal pengumuman ini adalah versi rasmi yang sahih. Terjemahan yang disediakan hanya sebagai penyesuaian sahaja, dan hendaklah di silang-rujuk dengan teks bahasa sumber, yang satu-satunya versi teks dengan kesan undang-undang. 

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=16881

No comments:

Post a Comment