Friday, March 24, 2023

KEMAS KINI MENGENAI RANCANGAN LANGSUNG PERCUMA CHARLIE PUTH DI HUMY MIXI, 25 MAC: PEMINAT BAKAL MENGUNDI UNTUK LAGU; 10 MINIT PERTAMA AKAN DISTRIM SECARA SERENTAK DI SALURAN YOUTUBE RASMI CHARLIE

TOKYO, 24 Mac, 2023 /Kyodo JBN-AsiaNet/ --
 
MIXI, Inc. dengan bangganya ingin mengumumkan butiran terkini mengenai acara dalam talian percuma "humy mempersembahkan: Pengalaman Penstriman Langsung Charlie Puth" (tersedia di kawasan terpilih) yang akan diadakan pada 25 Mac (UTC) di platform komunikasi peminat rasmi Charlie Puth, humy.
 
Logo:
https://kyodonewsprwire.jp/prwfile/release/M102029/202303143896/_prw_PI2fl_9UBS3556.jpg
 
 
Foto:
https://kyodonewsprwire.jp/prwfile/release/M102029/202303143896/_prw_PI3fl_S3Y4Er7K.png
 
 
1. Sebahagian distrim  langsung secara serentak di YouTube
10 minit pertama bagi acara itu akan distrim langsung secara serentak pada saluran YouTube rasmi Charlie Puth (https://www.youtube.com/user/CharliesVlogs), yang mempunyai lebih 21.8 juta pelanggan (setakat Mac 2023).
 
2. Melibatkan penonton
- Senarai set pilihan peminat
Lagu-lagu yang dipersembahkan akan dipilih oleh peminat melalui satu tinjauan pendapat sebelum acara itu.
 
- Sesi soal jawab
Soalan daripada peminat yang telah dikemukakan lebih awal akan dijawab semasa acara tersebut.
Peminat boleh menikmati interaksi dengan Charlie yang tidak boleh dialami di tempat lain.
 
3. Kempen menjelang acara itu sedang dijalankan
- 10 pemenang bertuah akan mendapat langganan Premium selama 3 bulan
Langganan Premium 3 bulan untuk "humy bersama Charlie Puth" akan diberikan kepada 10 pengguna yang layak. Pemenang akan dipilih secara undian.
 
- Cara untuk memohon:
1) Ikuti akaun Twitter rasmi (@humyCharlieputh)
2) Daftar untuk mendapatkan sebuah akaun humy secara percuma
3) Petik Tweet kempen itu dengan menggunakan tanda pagar berikut: #charlie_cp #humy
 
Ketahui lebih lanjut mengenai kempen itu di bawah:
https://humy.me/en/news/1cba14ed-8ae0-41ae-b482-cd9c85de905e
 
Butiran Acara
- Nama acara
humy mempersembahkan: Pengalaman Penstriman Langsung Charlie Puth
- Tarikh: Sabtu, 25 Mac 2023, jam 3:00 pagi (UTC)
*Disebabkan oleh kebimbangan penerbitan, penstriman langsung itu akan bermula satu jam lebih awal daripada yang diumumkan sebelum ini.
- Tersedia kepada sesiapa sahaja yang mempunyai akaun humy (pendaftaran adalah percuma).
- Tersedia di kawasan terpilih
 
- Tapak acara:
https://charlieputh.humy.me/special/1st-livestreaming/en
 
- Bagaimana untuk menonton
1) Daftar secara percuma dari tapak acara itu
2) Akses halaman tontonan dari tapak acara itu pada hari acara tersebut
 
Maklumat mengenai Charlie Puth
Charlie Puth telah terbukti sebagai seorang daripada artis yang berjaya dan paling konsisten di dalam industri itu dan rakan usaha sama yang dicari. Puth telah memperoleh lapan single pelbagai platinum, empat pencalonan GRAMMY, tiga Anugerah Muzik Billboard, sebuah Anugerah Pilihan Pengkritik dan satu pencalonan Golden Globe. LP beliau pada 2018 yang dicalonkan untuk GRAMMY, Voicenotes, telah diperakui Emas oleh Persatuan Industri Rakaman Amerika (RIAA) hanya empat hari selepas ia dikeluarkan dan telah mencatatkan lebih 5.6 bilion penstriman di seluruh dunia. Baru-baru ini, Puth telah mengeluarkan album studio ketiga beliau yang sangat dinanti-nantikan CHARLIE melalui Atlantic Records. Dengan menampilkan single hit "Left and Right (yang menampilkan Jung Kook dari BTS)," "That's Hilarious" dan "Light Switch," "koleksi yang dibuat secara pakar" itu (dari majalah Rolling Stone) telah melepasi 1 bilion penstriman di peringkat global dan menerima ulasan yang positif di seluruh dunia. Selepas pelancaran CHARLIE, Puth memulakan jelajah "One Night Only" beliau, dengan mengalu-alukan peminat di seluruh dunia secara dekat dan peribadi sambil berkongsi album terbaharu beliau dan lagu-lagu hits terbaik beliau. Pada tahun 2020, kerjasama Puth dengan Gabby Barrett pada remix "I Hope" mereka telah membolehkan beliau mencapai lagu 10 teratas yang keempat bagi beliau di Billboard Hot 100, mencapai nombor satu di carta "Lagu Pop Dewasa" dan memenangi sebuah Anugerah Muzik Billboard 2021 untuk "Kerjasama Utama." Puth juga menulis bersama dan menghasilkan The Kid Laroi dan single Justin Bieber yang telah mencatatkan rekod, “STAY”, yang dengan pantas menjadi satu daripada lagu paling popular untuk tahun 2021 dan memegang gelaran sebagai No. 1 paling lama di carta Billboard Global 200 dan yang pertama untuk mendahuluinya dengan dua digit -- menghabiskan masa selama 11 minggu di bahagian atas carta.
 
Maklumat mengenai humy
humy ialah sebuah platform komunikasi di mana pengguna boleh menikmati kandungan artis secara eksklusif serta komunikasi dua hala di antara artis dan peminat dengan membeli sebuah langganan. Perkhidmatan itu boleh digunakan dengan sebuah pelayar web. Mereka yang mendaftar secara percuma boleh melihat, mengulas dan menyukai sebahagian daripada kandungan eksklusif itu.
 
Gambaran keseluruhan humy
Nama perkhidmatan: humy
Genre: Platform komunikasi peminat
Yuran keahlian:
- Pendaftaran adalah percuma.
- Pelan premium: $100.00 (USD) setahun
Ketersediaan: Tersedia di lebih 150 buah negara
Cara untuk menggunakannya: Cari "humy" pada pelayar web anda atau pergi ke
https://charlieputh.humy.me/en
 
 
Maklumat mengenai MIXI, Inc. ( https://mixi.co.jp/en )
Dengan matlamat untuk memperkayakan komunikasi dan memberikan inspirasi kepada detik-detik kegembiraan, MIXI komited untuk menyediakan perkhidmatan komunikasi yang menyeronokkan bagi rakan taulan dan keluarga, termasuk mixi, MONSTER STRIKE, FamilyAlbum dan TIPSTAR. Syarikat itu meletakkan “Kejutan Pengguna Didahulukan” sebagai teras mereka dan memberi tumpuan kepada menggalakkan hubungan yang mendalam dan penuh bermakna daripada hanya meningkatkan kuantiti dan kekerapan berkomunikasi. Melalui usaha ini, syarikat itu percaya ia memberi inspirasi kepada komunikasi yang lebih mendalam dan lebih kaya di dunia. 

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=16947

No comments:

Post a Comment