Wednesday, March 1, 2023

SYNCHRONOSS UMUMKAN PERTUMBUHAN PLATFORM PEMESEJAN KUKUH DI ASIA PASIFIK YANG DIDORONG OLEH ADVANCED MESSAGING

Penyedia Perkhidmatan Global Menggunakan Platform Synchronoss Untuk Menyampaikan Perkhidmatan Nilai Tambah Kepada Puluhan Juta Pelanggan

BRIDGEWATER, N.J., 28 Feb (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- Synchronoss Technologies, Inc. (“Synchronoss” atau “Syarikat”) (Nasdaq: SNCR), peneraju global dan inovator dalam produk dan platform awan, pemesejan dan digital, hari ini mengumumkan pertumbuhan kukuh di Asia Pasifik, terutamanya didorong oleh pertumbuhan dalam perniagaan Advanced Messagingnya. Melalui perkongsian dengan penyedia perkhidmatan global, khususnya di Jepun, syarikat itu terus mengembangkan jejak globalnya, menyokong puluhan juta pelanggan di rantau ini.

Di Jepun, teknologi Rich Communications Service (RCS) membolehkan pengguna berinteraksi dengan jenama dan perniagaan secara selamat dan terjamin, dan memberikan pengalaman pengguna terbaik untuk pelanggan Jepun. Melalui perkongsian yang lama terjalin dengan WIT Software, Synchronoss Advanced Messaging membolehkan pengendali mudah alih NTT DOCOMO, KDDI dan SoftBank menggunakan pengalaman RCS pengendali silang yang menyokong 32.5 juta pelanggan.

“Kami berbesar hati untuk menyaksikan kejayaan unik perkhidmatan +Message di Jepun berdasarkan platform pemesejan WIT RCS, dan bersama-sama dengan Synchronoss, kami bersedia memanfaatkan tawaran biasa kami untuk pemesejan pelbagai fungsian untuk pembawa lain yang ingin menjana peluang pendapatan baharu," kata Luis Silva, Ketua Pegawai Eksekutif di WIT Software.”

Satu lagi penyedia perkhidmatan terkemuka di Asia Pasifik baru-baru ini mengumumkan satu kejayaan besar, menyampaikan perkhidmatan e-mel kepada lebih 50 juta pengguna. Platform e-mel hujung ke hujung, dikuasakan oleh Synchronoss Email Suite dan platform pemesejan teras Mx9, sangat berskala dan memastikan keselamatan dan privasi data untuk pelanggannya.

“Penerapan dan pencapaian baru-baru ini memacu momentum platform Pemesejan kami di rantau Asia Pasifik,” ujar Jeff Miller, Presiden dan Ketua Pegawai Eksekutif Synchronoss. “Tahun ini, kami berharap dapat bekerjasama dengan rakan kongsi strategik kami, terutamanya WIT Software, untuk menyampaikan penyelesaian pemesejan yang inovatif yang membolehkan cara baharu berhubung, bekerjasama, melibatkan diri dan berurus niaga perniagaan.” 

No comments:

Post a Comment