Wednesday, July 26, 2017

CREDIT SUISSE, MORGAN STANLEY DAN UBS MENERIMA ANUGERAH KEHORMAT UTAMA DALAM KEDUDUKAN PASUKAN PERDAGANGAN SELURUH ASIA INSTITUTIONAL INVESTOR PERTAMA 2017

NEW YORK, 26 Julai (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- Hari ini Institutional Investor melancarkan kedudukan Pasukan Perdagangan Seluruh Asianya, menyoroti pasukan perdagangan elektronik, sentuhan tinggi dan portfolio terkenal bersama dengan firma terbaik yang menyediakan warna pasaran tempatan kepada bahagian beli. Lebih 14,500 undi telah diberikan oleh beberapa pelabur institusi yang paling berpengaruh.

Credit Suisse adalah pilihan utama dalam kalangan pembeli dengan mendapat 17 kedudukan dan memperoleh enam kedudukan pertama – paling banyak dalam kalangan pesaing mereka. Morgan Stanley menduduki tempat kedua dengan 15 kedudukan dengan UBS mengikuti di belakang dengan 13 kedudukan.

"Di Asia, pelaksanaan perdagangan memerlukan sentuhan tempatan," kata Howard Tang, Pengarah Produk di Institutional Investor Research. "Anda tidak boleh berdagang dengan berkesan tanpa rakan kongsi yang memahami poket kecairan yang unik di rantau ini, itulah sebabnya penyelidikan kami mendalami pasaran tertentu."

Pedagang ekuiti tunai bahagian beli telah dikaji mengenai pembekal sentuhan tinggi, elektronik dan warna pasaran tempatan mereka yang utama di tujuh rantau yang ditakrifkan: Australia/New Zealand, China/Hong Kong, India, Jepun, Korea, Pasaran Perdagangan Sedang Membangun dan Pasaran Dagangan Sempadan. Tiada rantau tertentu yang diminta dalam perdagangan Portfolio.

Institutional Investor menemu bual 392 orang ketua perdagangan dan pedagang di seluruh 305 firma bahagian beli di Asia. Lebih daripada 43 peratus firma mengundi membayar $5 juta atau lebih dalam komisen ke Street, dan lebih daripada 47 peratus daripada firma itu menguruskan $1 bilion atau lebih dalam aset dalam portfolio mereka.

Laporan tinjauan merangkumi data mendalam untuk 23 atribut merentasi perdagangan sentuhan tinggi, elektronik dan portfolio serta warna pasaran tempatan — menyediakan pandangan kepada penyedia pelaksanaan perdagangan tentang cara mereka menyaingi pesaing mereka dan membantu mereka memahami prestasi mereka dalam pelbagai dana, geografi dan saiz dompet.

Pasukan Perdagangan Seluruh Asia 2017 - Peneraju:

Kedudukan    Nama Syarikat

1  Credit Suisse
2  Morgan Stanley
3  UBS
4  Bank of America Merrill Lynch
5  Citi
6  CLSA
6  Goldman Sachs
8  Instinet/Nomura
9  Deutsche Bank
9  Macquarie
11  Daiwa Securities Group
11  J.P. Morgan
11  Mizuho Securities
14  Auerbach Grayson & Co.
14  Decker and Co.
14  HSBC
14  Mirae Asset Daewoo Co.

Lawati kedudukan peneraju di sini.

Mengenai Institutional Investor

Institutional Investor menawarkan penyelidikan dan kedudukan proprietari yang berfungsi sebagai tanda aras industri yang dihormati. Untuk mendapatkan maklumat lanjut, lawati institutionalinvestor.com.

Hubungan: Augusta McKie
Augusta.McKie@institutionalinvestor.com 
+44 207 779 8208

SUMBER : Institutional Investor News

No comments:

Post a Comment