Monday, November 19, 2018

KOFAX MEMAJUKAN PENGERAHAN MELUAS PERUSAHAAN AUTOMASI PROSES ROBOTIK GENERASI SETERUSNYA UNTUK MENSKALA TENAGA KERJA DIGITAL SECARA PESAT DAN MAHIR



RPA Kofax Menguasakan Penawaran Automasi Pintar Vendor Tunggal Pertama Industri; Percubaan 12 Bulan Percuma Memberikan Masa untuk Membina, Mengerah dan Mengukur Hasil dengan Tanpa Komitmen

IRVINE, Calif., 16 Nov (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- Kofax®, pembekal terkemuka perisian Automasi Pintar untuk mengautomasikan dan menukar proses perniagaan hujung-ke-hujung secara digital, hari ini mengumumkan keupayaan automasi proses robotik (RPA) generasi seterusnya RPA Kofax yang mempengaruhi kepintaran buatan (AI) dan pembelajaran mesin (ML). Membekalkan kefungsian “di luar kotak”, Kofax adalah yang pertama di pasaran dengan penyelesaian Automasi Pintar yang komprehensif, dengan vendor dan platform tunggal.

“Pengguna RPA awal telah merasai pelbagai faedah dalam memindahkan tenaga kerja manusia daripada peranan ‘pengumpul data’ kepada ‘pengguna data. Peningkatan produktiviti membantu mereka kekal pada jadual untuk tumbesaran keuntungan, perkhidmatan pelanggan yang dipertingkatkan dan kelebihan persaingan yang ketara”, ujar Reynolds C. Bish, Ketua Pegawai Eksekutif Kofax. “Organisasi hebat ini terdorong untuk menskala tenaga kerja digital mereka di seluruh perusahaan dan kini boleh menggunakan kesempatan penyelesaian hujung-ku-hujung lengkap yang dibina untuk pengerahan perusahaan—hari ini dan esok.”

Menurut Bart Groenewoud, Arkitek Penyampaian & Penyelesaian IT, Rabobank, “Pengerahan RPA Kofax kami telah mengubah segalanya, menyokong matlamat Rabobank untuk inovasi dan penjelmaan perniagaan kami. Pelaksanaan adalah cepat, fleksibel dan efisien. Kami kini mempunyai tenaga kerja digital yang melaksanakan tugas berulang dan manual, untuk membebaskan pasukan manusia kami daripada tugasan berulang untuk fokus pada kerja bernilai tinggi (kepakaran sebenar mereka) yang seterusnya menghasilkan pekerja yang lebih gembira dan nilai kepada pelanggan. Bot Kofax kami senang untuk dibina dan dikerah, dengan kebanyakannya sedia dalam masa sebulan, jika anda tiada kapasiti dan fokus pada matlamat. Sejak pelaksanaan, kami menggabungkan pengoptimuman proses Lean dengan RPA untuk menjimatkan masa pemprosesan (sebagai contoh sebanyak 85%, atau dari 40 minit hingga ke 6 minit sahaja). Ini menghasilkan ribuan jam dapat dijimatkan pada suku tahun ini sahaja.”

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=11630

No comments:

Post a Comment