Thursday, September 6, 2018

MENDAHULUI ARAH ALIRAN YANG BERINOVATIF DI IFA 2018 TCL MEMENANGI DUA ANUGERAH PRODUK IDG

BEIJING, 6 Sept (Bernama-BUSINESS WIRE) --  Konvensyen elektronik pengguna IFA Berlin bermula pada Ogos 2018. TCL mempamerkan produk kemegahan mereka dan pencapaian bagi inovasi teknologi pada pameran itu. Selain itu, dua produk TCL telah menerima anugerah yang dikeluarkan bersama oleh Deutscher Industrie- und Handelskammertag (GIC/AHK) dan International Data Group (IDG), dengan TV QLED X8 TCL memenangi Anugerah Emas Teknologi Paparan dan Peti Sejuk Bebas Fros Inverter TCL menerima Anugerah Emas Teknologi Inverter DC Penuh.
 
Siaran media ini mempunyai ciri-ciri multimedia. Lihat siaran lengkap di sini: https://www.businesswire.com/news/home/20180905005731/en/
 
TV QLED X8 TCL itu, yang dianugerahkan dengan hadiah utama, memberikan kepada pengguna dengan pengalaman visual yang muktamad dengan teknologi paparan dot kuantum warna utama dengan sehingga 157% segala macam warna dan teknologi DOLBY VISION HDR. Dalam usaha untuk mewujudkan suatu pengalaman deria yang menyeluruh, X8 mempunyai sumber-sumber perkakasan Onkyo, satu daripada jenama pembesar suara yang paling profesional di dunia, dan dilengkapi dengan algoritma akustik DOLBY ATMOS. Selain itu, siri AI itu boleh dicetuskan oleh suara medan jauh, yang membolehkan pengalaman audiovisual dan pengalaman interaktif X8 menjadi pelengkap kepada satu sama lain.
 
Pada kekuatan frekuensi pembolehubah penyejuk udara yang bersepadu, pemeliharaan ion oksigen negatif, bebas fros pintar, dan bahagian ruang, Peti Sejuk Bebas Fros Inverter TCL telah dianugerahkan dengan Anugerah Emas Teknologi Inverter DC Penuh International Data Group  (IDG) yang merupakan satu pengiktirafan berhubung kekuatan TCL di dalam bidang ini.
 
Untuk menyiapkan integrasi mendalam bagi teknologi dan produk yang terkini, TCL telah secara aktif meningkatkan kehadiran mereka di dalam bidang AI, data besar, telekomunikasi 5G, dan teknologi paparan. Semasa IFA 2018 itu, TCL Research Europe di Poland akan dilancarkan secara rasminya. Pusat penyelidikan ini akan memainkan satu peranan penting di dalam membangunkan teknologi AI di kalangan jejak TCL di seluruh dunia.
 
Lihat versi sumber di businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20180905005731/en/
 
Hubungi
 
Media:
TCL Corporation
Jian Zhang, +86 13810911923
zhangjian13@tcl.com
 
Sumber : TCL Corporation
 
Teks bahasa sumber asal pengumuman ini adalah versi rasmi yang sahih. Terjemahan yang disediakan hanya sebagai penyesuaian sahaja, dan hendaklah di silang-rujuk dengan teks bahasa sumber, yang satu-satunya versi teks dengan kesan undang-undang.
 
--BERNAMA

No comments:

Post a Comment