Friday, September 7, 2018

BIT ONE HONG KONG: PERTUKARAN MATA WANG KRIPTO "DIBUAT DI JEPUN" AKAN DATANG!

TOKYO, 7 Sept (Bernama-BUSINESS WIRE) -- BitOne Trade HK, yang merupakan sebuah platform dagangan mata wang kripto yang dikendalikan melalui Bit One Hong Kong Limited, sebuah syarikat gabungan milik Bit One Group Co., Ltd., sebuah syarikat tersenarai Jepun (TOKYO: 2338), (Pengarah: Kimura Junichi, Lokasi: Flat A, 25/F, Blok 3, Pusat Perindustrian Golden Dragon, 182-190 Jalan Tai Lin Pai, Kwai Fon Kowloon, Hong Kong), akan secara rasmi melancarkan platform dagangan mata wang kripto bermula pada September 2018.

Siaran media ini mempunyai ciri-ciri multimedia. Lihat versi lengkap di sini::
https://www.businesswire.com/news/home/20180906006009/en/

BitOne Trade HK https://bitonehk.com

[ Ciri-ciri ]
  1. Sebuah platform dagangan mata wang kripto "Dibuat di Jepun" dikendalikan melalui sebuah syarikat gabungan bagi sebuah syarikat tersenarai di Jepun.
  2. Dengan 30 mata wang kripto yang ditawarkan dan lebih 100 syiling akan disenaraikan di masa akan datang.
  3. Pelan untuk mengeluarkan Token sendiri menjelang akhir tahun ini.

Platform kami dilancarkan di Hong Kong yang merupakan pusat kewangan antarabangsa Asia dan kami menyediakan kepada pelanggan dengan perkhidmatan yang stabil dan dijamin selamat. Dikhususkan untuk pasaran Asia, matlamat kami adalah untuk mencapai volum urus niaga bulanan sebanyak AS$ 5 bilion.

[Kempen Pembukaan]

Kami menawarkan perdagangan komisen rendah yang sangat berdaya saing dan lebih banyak kempen pembukaan! Mula Berdagang Hari Ini! Untuk maklumat lanjut, sila layari laman web kami.

No comments:

Post a Comment