Monday, September 3, 2018

BURSA KRIPTO COINFIELD MENDEDAHKAN SENARAI 8 SYILING BAHARU DAN ENJIN PEMADANAN BERKUASA UNTUK PENGEMBANGAN GLOBAL PADA BULAN SEPTEMBER

VANCOUVER, British Columbia, 3 Sept (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- CoinField, bursa Bitcoin dan mata wang kripto Kanada yang paling maju terus berkembang, mengumumkan pertumbuhan jangkauan antarabangsanya, sejumlah 8 syiling baharu yang tersedia untuk dagangan, penerimaan 4 mata wang fiat baharupengurangan fi secara menyeluruh dan langkah revolusi ke hadapan dalam teknologi enjin yang sepadan dengan kemampuan lebih daripada 1.5 juta panggilan API sesaat. Naik taraf secara menyeluruh ini akan menjadi asas CoinField untuk pengembangan global.

CoinField, bursa mata wang kripto paling maju di Kanada, telah bersedia untuk membawa teknologi platform dagangan yang sama kukuh, mudah dan kepelbagaian ke pasaran Eropah, Asia & Latin Amerika pada bulan September 2018.

Mata wang kripto mula menarik minat di Eropah, dengan tinjauan pada bulan Jun 2018 yang mendedahkan 25% orang Eropah mengharapkan untuk memperoleh kripto pada masa akan datang. Statistik ini, selain 9% orang Eropah - 66.7 juta - yang sudah memiliki beberapa mata wang kripto, mendorong keyakinan yang besar untuk masa depan mata wang kripto di Eropah. Keyakinan itu, antara faktor lain, yang dititik beratkan oleh CoinField dalam keputusannya untuk menaik taraf protokol keselamatannya untuk memastikan pengguna baharu diberikan perlindungan yang terbaik. Perusahaan tersebut telah menaik taraf dasar Kenali Pelanggan Anda (KYC), Antipengubahan Wang Haram (AML) dan Individu Yang Terdedah Kepada Politik (PEP) untuk kebaikan pengguna semasa dan masa depan.

Peralihan CoinField kepada persekitaran dagangan antarabangsa yang lebih besar akan diiringi dengan pengembangan dalam mata wang yang diterima untuk membuat deposit yang boleh ditukarkan menjadi mata wang kripto. Empat mata wang fiat baru, Euro (EUR), pound sterling British (GBP), yen Jepun (JPY) dan Dirham Emiriah Arab Bersatu (AED) kini boleh terus didepositkan ke akaun untuk membiayai perdagangan mata wang kripto. Empat penyokong ekonomi ini menyertai dolar AS dan Kanada sebagai mata wang fiat yang diterima oleh CoinField. Ianya juga akan menjadi sebahagian daripada pasangan Crypto langsung CoinField.

Bulan September akan menandakan kedatangan lapan penawaran mata wang kripto baharu untuk pengguna CoinField. Akan ada lagi syiling tambahan dalam tahun 2018.

Mata wang kripto baharu yang menawarkan pelbagai tawaran CoinField termasuk: Zcash (ZEC), 0x (ZRX), Golem (GNT), OmiseGO (OMG), Zilliqa (ZIL), Augur (REP), Basic Attention Token (BAT) dan Salt (SALT).

Pasaran baharu, mata wang fiat baharu, syiling baharu, jadual fi dikurangkan dan teknologi digunakan untuk bulan September dengan CoinField, tetapi platform yang kuat ini ingin memberikan pengguna yang lama dan baharu cara terbaik untuk melibatkan diri dan mendapatkan hasil yang mereka mahu ketika berurusan dalam mata wang kripto. Versi baharu enjin pemadanan CoinField telah dibina dari bawah ke atas oleh pasukan teknologi CoinField sendiri.

"Enjin pemadanan kami kini dikuasakan oleh teknologi tahap perusahaan yang mampu sehingga mengendalikan 75,000 urus niaga setiap saat dan lebih daripada 1.5 juta panggilan API sesaat. Kami sangat memberi tumpuan terhadap R&D kerana visi kami adalah untuk menjadi bursa yang kritikal kendalian bebas paling maju di seluruh dunia "kata CoinField CTO Reza Bashash.

Kelajuan yang sangat pantas ini disepadukan dengan tahap keselamatan baharu yang mantap untuk memastikan pelanggan, syiling dan keyakinan mereka yang utuh tanpa kira tempoh mereka terlibat dalam urus niaga. Enjin pemadanan yang dipertingkatkan akan menjadi penanda menonjol CoinField yang mengisytiharkan bursa itu telah menjadi salah satu bursa mata wang kripto paling maju di dunia.

CoinField percaya bahawa jika anda tidak sentiasa memperbaiki penawaran anda, anda berisiko tertinggal. Sebagai sebahagian daripada usaha untuk menjadi platform dagangan utama di Kanada dan juga membina bahagian pasaran global, CoinField tidak lama lagi akan mengurangkan sebahagian daripada fi dagangan dan pembiayaannya dan mengecualikan yang lain sama sekali. Fi sering bertindak sebagai penghalang yang signifikan kepada pengguna untuk dapat membuat keuntungan atau melaburkan dengan betul jumlah yang mereka inginkan dalam mata wang kripto yang mereka kehendaki. Satu jadual baru akan diterbitkan dalam masa terdekat di laman web CoinField di http://www.coinfield.com

CoinField juga akan memberi ganjaran kepada pengguna setia dengan memperkenalkan "Program Rujukan" yang unik pada bulan September. Program tersebut akan tersedia untuk kebanyakan negara di seluruh dunia dan akan menawarkan bonus kepada pengguna yang membawa peserta baharu ke platform. Butiran lanjut akan dinyatakan dalam masa terdekat. 

Berita ini diikuti dengan pengumuman CoinField pada bulan Ogos mengenai perkongsian dengan moonGO™, sebuah aplikasi yang menawarkan perdagangan bebas komisen dan membolehkan pengeluaran mata wang fiat sebagai Euro atau dolar AS dalam bentuk kad moonGO™ untuk membuat pembelian dalam talian atau di mana-mana peruncit yang menerima kad kredit. Maklumat tambahan moonGO™ boleh didapati di http://www.moongo.com.

Untuk mendapatkan maklumat lanjut, hubungi:
press@coinfield.com

SUMBER : CoinField

No comments:

Post a Comment