Tuesday, September 4, 2018

CIPPE2019 BAKAL MENCIRIKAN 8 KATEGORI MINYAK & GAS

1,800 pempamer dan 117,000 pelawat dari seluruh dunia termasuk lebih 300 delegasi pembeli dijangka berkumpul di Beijing

BEIJING, 3 Sept (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Dari 27 hingga 29 Mac, 2019, Pameran Petroleum & Teknologi Petrokimia dan Peralatan Antarabangsa China ke-19 (cippe2019) akan diadakan di Pusat Pameran Antarabangsa China Baharu di Beijing. cippe2019 akan terus menjemput gergasi minyak dunia untuk mempamerkan peralatan dan teknologi minyak terkini kepada pembeli profesional dari seluruh pelusuk dunia, dan membincangkan prospek bagi industri minyak dan gas dengan pakar-pakar industri dan wakil-wakil perniagaan.

8 kategori untuk merangkumi keseluruhan rantaian industri minyak & gas

cippe2019 akan memberi tumpuan kepada lapan kategori utama: petroleum dan teknologi dan peralatan petrokimia, teknologi dan peralatan gas syal, teknologi dan peralatan minyak dan gas luar pesisir, kejuruteraan luar pesisir, teknologi dan peralatan gas asli, teknologi dan peralatan saluran paip dan penyimpanan, instrumentasi kalis letupan dan pemulihan tanah medan minyak.

1,800 pempamer termasuk gergasi minyak global

cippe2019 akan terus mengumpulkan 18 pavilion antarabangsa dan 1,800 syarikat global termasuk syarikat terkemuka dunia seperti Saudi Aramco, ExxonMobil, Rosneft, Caterpillar, National Oilwell Varco, Schlumberger, BHGE, dan lain-lain. Gergasi dari China seperti China National Petroleum Corporation, Sinopec, CNOOC akan juga turut serta dalam pameran itu.

117,000 pelawat profesional dengan kuasa membeli yang besar

cippe2019 berminat untuk menarik pelawat profesional yang mempunyai potensi untuk membeli. Di antara 117,000 orang pelawat, terdapat lebih daripada 300 delegasi pembeli yang terdiri daripada agensi kerajaan, persatuan minyak, dan NOC. cippe juga telah secara aktif mengundang pembeli global dari bidang yang berkaitan petroleum seperti aeroangkasa, ketenteraan, pembinaan kapal, kuasa elektrik, arang batu dan maritim, dan akan menyediakan perkhidmatan yang disesuaikan untuk membantu pempamer menjemput pembeli profesional.

Lebih 100 acara khas untuk berkongsi pandangan industri

cippe, sebagai sebuah platform paparan global, selalu mengadakan hampir 100 forum mewah, seminar teknikal dan pelancaran produk baharu pada setiap tahun. Semasa cippe2019, Anugerah Inovasi Pameran cippe2019, Sidang Kemuncak Petroleum dan Gas Asli Antarabangsa ke-11, Persidangan Petroleum dan Teknologi Petrokimia Antarabangsa 2019, Persidangan Promosi cippe2019 Embassy (minyak & gas), Mesyuarat Padanan Perniagaan cippe2019, dan sebagainya akan diadakan. Pemimpin-pemimpin kerajaan domestik dan asing, pemimpin-pemimpin industri, wakil-wakil pempamer, pakar-pakar kanan dan utusan diplomatik akan hadir untuk membincangkan perkembangan industri itu.

Sementara itu, cippe2019 akan menggunakan sumber media mereka yang sangat kuat untuk mempromosikan teknologi dan produk pempamer yang serba canggih kepada dunia.

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=11362

No comments:

Post a Comment