Wednesday, November 30, 2016

TOSHIBA LANCAR BARISAN BARU MOSFET RENDAH PADA-RINTANGAN UNTUK SUIS BEBAN DALAM PERANTI MUDAH ALIH DENGAN MENGGUNAKAN PAKEJ PELESAPAN KUASA TINGGI, SAIZ KECIL

TOKYO, 29 Nov (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Toshiba Corporation’s (TOKYO:6502) Syarikat Storage & Electronic Devices Solutions hari ini mengumumkan penambahan produk baru yang menggunakan tempat pelesapan kuasa tinggi yang baru dibangunkan, bersaiz kecil  pakej "TSOP6F" kepada barisan rintangan kecil rendah MOSFET untuk mengecas suis beban litar dalam peranti mudah alih, termasuk telefon pintar dan tablet. Sampel penghantaran produk pertama dalam barisan baru, MOSFET “SSM6J801R,” saluran-P tunggal 20V bermula hari ini. Pengeluaran besar-besaran dijadualkan bermula dari akhir bulan Disember.

Toshiba telah membangunkan pakej bersaiz kecil baru "TSOP6F" 2.9mm x 2.8mm untuk memenuhi permintaan untuk peranti yang lebih kecil untuk mengecas suis beban litar dan litar pacu LED dalam peranti mudah alih. Walaupun mempunyai ruang dan kawasan corak pemasangan yang sama seperti pakej SOT-457 sedia ada, pakej baru realisasikan pelesapan kuasa 1.5W.

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=9550

No comments:

Post a Comment