Saturday, May 25, 2019

PRAPENDAFTARAN UNTUK KARYA AGUNG BERGERAK SAINT SEIYA: AWAKENING BERMULA PADA 24 MEI

Permainan pelakuan peranan gaya anime bakal tiba musim panas ini, YOOZOO Games mendedahkan butiran dan prapendaftaran untuk kerjasama yang sangat dinanti-nantikan itu

SHANGHAI, 24 Mei (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Di samping pemaju Tencent dan artis dan penulis manga Jepun yang terkenal Masami Kurumada, YOOZOO Games sedang menerbitkan RPG mudah alih yang akan datang Saint Seiya: Awakening. Terkenal dengan karya beliau mengenai manga yang mempunyai aksi berlawan; yang memaparkan budak bishonen dan magik, Masami Kurumada adalah pengasas bagi studio manga Kurumada Productions.

Saint Seiya: Awakening akan melihat untuk mencipta semula komik klasik Jepun yang memaparkan satu kumpulan pahlawan mistik yang dikenali sebagai ‘Santa’. Ia akan dipaparkan dengan grafik 3D berdefinisi tinggi dan, lebih kurang sama dengan jalan cerita dalam komik itu, naratif itu membolehkan anda bermain melalui detik-detik Saint Seiya kegemaran anda. Permainan akan menampilkan pertukaran berasaskan pertempuran dengan watak-watak lain. Dengan senarai beratus-ratus pejuang untuk dipilih, pemain akan mempunyai kebebasan untuk mencipta sebuah pasukan yang unik dengan strategi yang disesuaikan.

Dengan satu gaya seni yang menarik yang mencerminkan karya asal Kurumada, watak-watak dan kemahiran mereka masing-masing kesemuanya adalah didasarkan pada animasi asal. Beberapa daripada artis suara watak terbaik dari Jepun, dari Jun Fukuyama (suara bagi Lelouch dalam Code Geass) kepada Yuki Kaji (Eren Yeager dalam Attack on Titan), membantu untuk melengkapkan satu pakej yang tepat kepada siri asal itu.

Saksikan pengenalan permainan dan video Saint Seiya: Awakening di sini:
https://sssea.gtarcade.com/.

Pengguna Android, pradaftar untuk permainan itu di sini:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tencent.tmgp.ssksea

Pengguna iOS, pradaftar untuk permainan itu di sini:
https://itunes.apple.com/app/saint-seiya-awakening/id1460638219?l=zh&ls=1&mt=8

YOOZOO Games
Laman Rasmi http://www.yoozoo.com/
Portal Permainan Global https://www.gtarcade.com/

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=12177

1 comment: