Friday, November 20, 2020

WALGREENS MENCIPTA SEMULA PROGRAM KESETIAAN YANG BERPUSATKAN KEPADA KESIHATAN DAN KESEJAHTERAAN YANG TERBESAR NEGARA DENGAN MYWALGREENS UNTUK MENAWARKAN PELANGGAN DENGAN LEBIH BANYAK MANFAAT

Pengambilan Walgreens di tepi jalan (Foto: Business Wire)


Satu faedah baharu adalah pengambilan runcit paling cepat, pada hari yang sama -- dalam masa sepantas 30 minit


DEERFIELD, Ill., 20 Nov (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Walgreens hari ini mengumumkan pelancaran myWalgreens, satu penciptaan  semula sepenuhnya bagi program kesetiaan pelanggan mereka untuk menawarkan pelanggan dengan faedah baharu yang meluas, termasuk tawaran pengambilan runcit paling pantas pada hari yang sama yang tersedia hari ini*. Pelanggan kini boleh berbelanja secara dalam talian dan menggunakan aplikasi mudah alih yang direka semula sepenuhnya untuk barangan kesihatan dan kesejahteraan, dan kemudian mengambilnya di kedai, di tepi jalan atau di pandu lalu dalam masa sepantas hanya 30 minit.**

Siaran media ini mempunyai ciri-ciri multimedia. Lihat siaran lengkap di sini:
https://www.businesswire.com/news/home/20201119005676/en/

Walgreens mempunyai program kesetiaan pelanggan yang berpusatkan kepada kesihatan dan kesejahteraan yang terbesar di negara itu, dengan lebih 100 juta ahli. Kini adalah lebih mudah bagi ahli mereka untuk kekal sihat, berbelanja dengan mudah dan menjimatkan wang dan masa di lebih daripada 9,000 kedai, Walgreens.com dan aplikasi mudah alih.

Faedah baharu itu adalah tambahan kepada banyak faedah lain yang telah ditawarkan oleh Walgreens. Ini termasuk perkhidmatan penghantaran ke rumah melalui DoorDash dan Postmates dan Prescription Savings Club dengan potongan harga sehingga 80 peratus dari harga runcit tunai.

ahli myWalgreens boleh mendaftar dengan pantas dan mudah tanpa melibatkan sebarang kos, dan kini akan menerima:

· Satu peratus ganjaran Tunai Walgreens di seluruh rantaian kedai
· Lima peratus ganjaran Tunai Walgreens pada produk berjenama Walgreens
· Tawaran eksklusif “hanya untuk anda”

Selain itu, aplikasi mudah alih itu kini mempunyai pelbagai perkhidmatan kesihatan dan kesejahteraan untuk pelanggan dan pesakit, termasuk satu sembang farmasi 24/7, akses untuk mencari dan membuat janji rawatan perubatan dan pemvaksinan, nasihat kesihatan dan kesejahteraan peribadi, amaran selesema tepat masa dan banyak lagi. Versi sebelumnya bagi aplikasi itu sudah sangat popular, dan telah dimuat turun lebih daripada 65 juta kali.

“Sebagai farmasi komuniti Amerika, Walgreens menyampaikan satu pengalaman yang tiada tandingannya untuk membantu pelanggan dan pesakit menguruskan kesihatan dan kesejahteraan mereka semasa krisis kesihatan yang paling teruk sepanjang hidup kita,” kata John Standley, presiden Walgreens. “Seperti biasa, lebih daripada 25,000 ahli farmasi komuniti kami kekal menjadi teras bagi penawaran kami. Ahli farmasi dan pasukan penjagaan pesakit kami melakukan lebih daripada sekadar mengisi preskripsi -- mereka memberikan nasihat yang dipercayai, sokongan yang diperibadikan dan pelbagai perkhidmatan.”

Pengenalan myWalgreens menandakan satu lagi kejayaan di dalam transformasi digital syarikat itu. Walgreens menyampaikan lebih banyak faedah kepada pelanggan dan pengalaman yang sangat peribadi dengan bekerjasama dengan rakan teknologi dan wawasan pelanggan yang terbaik, termasuk Microsoft, Adobe dan Epsilon.

Dalam talian atau di aplikasi itu, ahli myWalgreens mendapat:

Jimat Masa dan Tingkatkan Kemudahan

· Membeli pelbagai jenis yang mencakupi lebih daripada 27,000 barang, termasuk barangan keperluan kesihatan dan kesejahteraan harian dan barangan yang dijual di atas kaunter, serta gambar
· Menambahkan satu kaedah pembayaran kepada dompet digital mereka untuk pembayaran tanpa sentuhan yang lebih pantas
· Menebus ganjaran Tunai Walgreens serta-merta semasa pembayaran
· Memilih resit digital untuk pembayaran tanpa sentuhan yang cepat dan untuk mengesan pembelian

Kekal Sihat

· Mendapatkan bonus Tunai Walgreens kerana mencapai sasaran kesihatan
· Menerima saranan harian dan peribadi untuk kesihatan dan kesejahteraan, serta ramalan persekitaran dan kesihatan tempatan secara tepat masa

Membantu Komuniti

· Menyumbangkan ganjaran Tunai Walgreens mereka kepada badan amal (organisasi amal yang layak akan digilirkan, bermula dengan Projek Full Plate, satu program Comic Relief U.S. Red Nose Day yang berfungsi untuk menamatkan kemiskinan di kalangan kanak-kanak)

Mulai hari ini, ahli Ganjaran Baki Walgreens sekarang boleh memindahkan keahlian mereka kepada myWalgreens di mywalgreens.com. Ahli Ganjaran Baki Semasa mempunyai sehingga 31 Januari, 2021 untuk mendaftar ke myWalgreens bagi memastikan bahawa ganjaran sedia ada dipindahkan kepada program baharu itu. Sepanjang beberapa bulan akan datang, myWalgreens akan mengumumkan lebih banyak faedah untuk pelanggan dan pesakit.

Klik di sini untuk kit media myWalgreens, termasuk sebuah logo, gambar dan tangkap skrin aplikasi.

Maklumat mengenai Walgreens

Walgreens (www.walgreens.com) dimasukkan di dalam Bahagian Farmasi Runcit Amerika Syarikat bagi Walgreens Boots Alliance, Inc. (Nasdaq: WBA), sebuah peneraju dunia di dalam farmasi runcit dan borong. Sebagai syarikat farmasi, kesihatan dan kecantikan Amerika yang paling disukai, matlamat Walgreens adalah untuk memperjuangkan kesihatan dan kesejahteraan bagi setiap komuniti di Amerika. Mengendalikan lebih daripada 9,000 lokasi runcit di seluruh Amerika, Puerto Rico dan Kepulauan Virgin A.S., Walgreens amat bangga untuk menjadi sebuah destinasi kesihatan kejiranan yang memberi perkhidmatan kepada kira-kira 8 juta pelanggan setiap hari. Ahli farmasi Walgreens memainkan satu peranan penting di dalam sistem penjagaan kesihatan Amerika Syarikat dengan menyediakan pelbagai perkhidmatan farmasi dan penjagaan kesihatan. Untuk memenuhi keperluan pelanggan dan pesakit dengan sebaik-baiknya, Walgreens menawarkan satu pengalaman semua saluran yang sebenar, dengan platform yang menyatukan fizikal dan digital, disokong oleh teknologi terkini untuk menyampaikan produk dan perkhidmatan berkualiti tinggi di dalam komuniti tempatan di seluruh negara.

* Berbanding dengan peruncit makanan dan farmasi semua saluran kebangsaan yang menawarkan pengambilan di kedai secara percuma.

** Untuk lokasi kedai Walgreens yang tidak dibuka 24 jam, pesanan mesti dibuat sekurang-kurangnya satu jam sebelum penutupan kedai agar layak. Jika tidak, pesanan akan disiapkan pada hari perniagaan berikutnya. Pelanggan akan dimaklumkan melalui e-mel apabila pesanan siap untuk diambil dan akan diberikan petunjuk untuk pengalaman memandu yang mematuhi garis panduan penjarakan sosial. Pesanan tidak dijamin dapat disiapkan dalam jangka masa 30 minit dan boleh berubah atau digantikan bergantung kepada ketersediaan produk pada waktu pesanan itu dibuat. Pesanan dengan barang yang dibatasi usia hanya boleh diambil di kedai. Pesanan preskripsi tidak layak tetapi boleh dipesan melalui Walgreens Express®. Untuk mencari lokasi dan waktu operasi bagi sebuah kedai Walgreens yang berhampiran anda, sila layari Walgreens.com/FindAStore.

Lihat versi sumber di  businesswire.com: 
https://www.businesswire.com/news/home/20201119005676/en/

Hubungi

Hubungan Perhubungan Awam Walgreens:
Emily Hartwig-Mekstan
emily.hartwig@walgreens.com
 
Hubungan Perhubungan Awam Walgreens Boots Alliance:
Morry Smulevitz
morry.smulevitz@walgreens.com
 
Perhubungan Pelabur:
+1-847-315-2922
 
http://news.walgreens.com
@WalgreensNews
facebook.com/Walgreens

Sumber : Walgreens
 
Teks bahasa sumber asal pengumuman ini adalah versi rasmi yang sahih. Terjemahan yang disediakan hanya sebagai penyesuaian sahaja, dan hendaklah di silang-rujuk dengan teks bahasa sumber, yang satu-satunya versi teks dengan kesan undang-undang.

--BERNAMA

No comments:

Post a Comment