Tuesday, November 21, 2017

​TELSTRA DAN SIGMA SYSTEMS AKAN MEMBUAT PEMBENTANGAN PENCIPTAAN TAWARAN DINAMIK YANG BERASASKAN KATALOG DI TM FORUM LIVE! ASIA

TORONTO, 21 Nov (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Sigma Systems, peneraju dunia di dalam perisian yang berasaskan katalog, hari ini mengumumkan bahawa ia akan menyampaikan pembentangan di TM Forum Live! Asia dengan kerjasama Telstra, syarikat telekomunikasi dan teknologi yang terkemuka di Australia.

Ketua Pegawai Teknologi Sigma (CTO), Catherine Michel, akan berada di atas pentas dengan Ketua Pegawai Teknologi (Pelanggan) Telstra, Dr. Fawad Nazir, untuk membincangkan mengapa penyedia perkhidmatan tradisional perlu mengguna pakai suatu penetapan minda "natif digital" dan ketangkasan operasi yang sesuai untuk berkembang maju di dalam sebuah ekonomi digital. Keupayaan untuk mewujud dan melancarkan penawaran baharu dalam beberapa minit sahaja, dan bukannya dalam tempoh berbulan-bulan, dan dengan pantas membolehkan model perniagaan baharu sangat penting untuk kejayaan sesebuah pengendali.

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=10615

No comments:

Post a Comment