Thursday, August 1, 2019

ZYNGA UMUM KEPUTUSAN KEWANGAN BAGI SUKU KEDUA 2019

SAN FRANCISCO, 1 Ogos (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Zynga Inc. (Nasdaq: ZNGA) hari ini mengeluarkan keputusan kewangan mereka untuk tempoh suku kedua yang berakhir pada 30 Jun 2019 dengan menyiarkan Surat Perolehan Suku Tahunan Q2 2019 kepada laman web Perhubungan Pelabur mereka. Sila lihat Surat Pendapatan Suku Tahunan yang dilampirkan atau layari http://investor.zynga.com/financial-information/quarterly-results untuk mengakses surat itu.

Pengurusan Zynga akan juga mengadakan satu panggilan persidangan pada pukul 2:00 petang Waktu Pasifik (5:00 petang Waktu Timur) hari ini untuk membincangkan keputusan syarikat itu. Soalan boleh ditanya semasa panggilan itu dan Zynga akan memberi respons kepada seberapa banyak soalan yang mungkin.

Panggilan persidangan itu boleh diakses di http://investor.zynga.com – satu rakaman ulangan yang akan tersedia melalui laman web itu selepas berakhirnya panggilan itu – atau melalui nombor dial masuk bagi persidangan di bawah:
  • Nombor Dail Masuk Bebas Tol: (800) 537-0745
  • Nombor Dail Masuk Antarabangsa: (253) 237-1142
  • ID Persidangan: 4977897
 
Maklumat mengenai Zynga Inc.
 
Zynga adalah sebuah peneraju dunia di dalam hiburan interaktif dengan satu misi untuk menghubungkan dunia melalui permainan. Setakat ini, lebih daripada satu bilion orang telah memainkan francais Zynga termasuk CSR Racing™, Empires & Puzzles™, Merge Dragons!™, dan Words With Friends™. Permainan Zynga boleh didapati di lebih daripada 150 buah negara dan boleh dimainkan di seluruh platform sosial dan peranti mudah alih di seluruh dunia. Ditubuhkan pada tahun 2007, syarikat itu beribu pejabat di San Francisco dengan mempunyai lokasi di Amerika Syarikat, Kanada, United Kingdom, Ireland, India, Turki dan Finland. Untuk maklumat lanjut, sila layari www.zynga.com atau ikuti Zynga di Twitter dan Facebook.
 
Nota Editor
 
Untuk memuat turun bahagian filem gulung B Zynga dan seni utama bagi permainan mereka, sila layari: https://bit.ly/2IOcaej
 
Galeri Foto/Multimedia Tersedia: https://www.businesswire.com/news/home/52019898/en
 
Hubungi

Perhubungan Pelabur: 
Rebecca Lau 
Investors@zynga.com

Media: 
Sarah Ross 
Sarah@zynga.com
 
Sumber : Zynga Inc.
 
Teks bahasa sumber asal pengumuman ini adalah versi rasmi yang sahih. Terjemahan yang disediakan hanya sebagai penyesuaian sahaja, dan hendaklah di silang-rujuk dengan teks bahasa sumber, yang satu-satunya versi teks dengan kesan undang-undang.
 
--BERNAMA

No comments:

Post a Comment