Monday, October 21, 2019

JAWATANKUASA MELAWAT KOREA: PROMOSI UNTUK TIKET PENERBANGAN, PENGINAPAN, PROGRAM AKTIVITI KINI BERSEDIA UNTUK KOREA GRAND SALE 2020






- Datanglah ke Korea dan Nikmati Membeli-belah, Budaya dan Pelancongan!

SEOUL, Korea Selatan 14 Okt (Bernama-BUSINESS WIRE)--Korea Grand Sale 2020, satu festival membeli-belah, budaya dan pelancongan tahunan bagi pelancong asing, akan diadakan oleh Jawatankuasa Melawat Korea selama 45 hari dari 16 Januari (Khamis) hingga 29 Februari (Sabtu) tahun depan di seluruh negara itu.

Siaran media ini mempunyai ciri-ciri multimedia. Lihat siaran lengkap di sini: https://www.businesswire.com/news/home/20191007005327/en/

Pengiraan detik pelancaran 100 hari kepada pembukaan besar-besaran bagi acara itu bermula dengan promosi di bawah frasa pemikat “Menjemput Anda ke Korea Grand Sale.”

Promosi tempahan awal menawarkan diskaun sehingga 95 peratus ke atas tiket-tiket yang dijual oleh lapan syarikat penerbangan Korea untuk penerbangan ke Korea dari luar negara pada kira-kira 100 laluan. Promosi hotel itu menawarkan sehingga 80 peratus diskaun serta satu tambahan 10 peratus potongan harga untuk bilik-bilik di kira-kira 200 buah hotel di Korea. Promosi ini akan meningkatkan kegembiraan bagi perjalanan ke Korea.

Banyak program menyeronokkan yang menawarkan pengalaman amali dengan kandungan K-pop, budaya Korea dan kandungan K-Wave (Hallyu) kini disediakan. Ini termasuk program Latihan K-pop Star, program percubaan K-beauty, lawatan gourmet Korea dan aktiviti dalaman / luaran untuk musim sejuk. Pelbagai program ini sudah pasti akan menarik ramai pelancong asing.

Butiran boleh diperolehi di laman web rasmi Korea Grand Sale
(http://www.koreagrandsale.co.kr/en/).

Lihat versi sumber di  businesswire.com: 
https://www.businesswire.com/news/home/20191007005327/en/

Hubungi

Jawatankuasa Melawat Korea
Kim Mun Joo, Pengurus Pemasaran
+82-2-6272-7307
onlyou6@vkc.or.kr

Sumber: Jawatankuasa Melawat Korea

Teks bahasa sumber asal pengumuman ini adalah versi rasmi yang sahih. Terjemahan yang disediakan hanya sebagai penyesuaian sahaja dan hendaklah di silang-rujuk dengan teks bahasa sumber, yang satu-satunya versi teks dengan kesan undang-undang.

--BERNAMA

No comments:

Post a Comment