Saturday, February 2, 2019

VISTAJET MEREKODKAN PENINGKATAN KEAHLIAN GLOBAL SEBANYAK 31% SEDANG SYARIKAT MERAIKAN 15 TAHUN DALAM INDUSTRI

NEW YORK, 31 Jan (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- VistaJet, syarikat penerbangan perniagaan global yang pertama dan tunggal, hari ini mengumumkan tahun 2018 yang memecahkan rekod, dengan Ahli baru dan bilangan penerbangan yang meningkat tahun demi tahun. Memasuki tahun ke-15, VistaJet yang berpangkalan di Malta melakukan kemajuan pesat dalam keutamaan strategi teras syarikat, meningkatkan bahagian pasaran syarikat di serata dunia.

Selaras dengan trend macro aset ringan yang dilancarkan secara global, VistaJet mencatatkan kontrak baru Program keahlian utamanya meningkat sebanyak 31% pada tahun 2018 dan bilangan penerbangan meningkat sebanyak 25%. Disebabkan permintaan untuk penerbangan jarak jauh dan keselesaan berterusan untuk meningkat merentas industri, penggunaan VistaJet meningkat sebanyak 20% merentas lebih kurang kumpulan 70 pesawatnya – kini bersamaan dengan bilangan jam yang mencukupi untuk menerbangkan setiap pesawat mengelilingi dunia sebanyak 20 kali secara purata.

Secara rantau, Eropah terbukti sebagai pasaran penting bagi syarikat korporat dan individu yang terbang secara peribadi, bertanggungjawab ke atas 48% daripada keseluruhan penerbangan VistaJet pada tahun 2018. Ahli Program Baru meningkat dengan ketara sebanyak 105% dalam rantau tersebut, dengan kebanyakan pertumbuhan datang daripada klien yang berpangkalan di UK, yang menggandakan kontrak barunya.

Amerika Utara kekal sebagai pemacu pertumbuhan penting untuk VistaJet dan bertanggungjawab ke atas peningkatan terbesar penerbangan pada tahun 2018, dengan kenaikan sebanyak 46%. Untuk memenuhi permintaan yang meningkat daripada pelanggan dalam rantau, 21% daripada kumpulan global VistaJet pada bila-bila masa berada dalam pasaran, dengan kumpulan Global 5000 terbang lebih kerap berbanding pesawat Challenger pada tahun ini.

VistaJet terus menerajui pasaran daripada segi inovasi dan perkhidmatan. Tambahan kepada liputan global dan model langganan jam penerbangan uniknya, syarikat mengumumkan pengalaman baru untuk Ahli Programnya, direka berdasarkan keperluan mereka. Merangkumi perkongsian penting dengan rakan kongsi seni dan sukan terkemuka seperti Christie’s dan British Polo Day, serta pelancaran program pelancong paling meluas untuk kanak-kanak dalam penerbangan peribadi.

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=11841

No comments:

Post a Comment