Thursday, February 28, 2019

TOSHIBA LANCAR LOGIK SATU-PINTU BEKALAN KUASA TUNGGAL MENYOKONG OPERASI VOLTAN RENDAH

-  Reka bentuk tunggal-bekalan memudahkan susun atur papan dalam aplikasi penterjemahan peringkat voltan -


TOKYO, 28 Feb (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Toshiba Electronic Devices & Storage Corporation (“Toshiba”) telah melancarkan barisan 31 bekalan kuasa tunggal peranti logik yang menyokong operasi voltan rendah. Siri baru "7UL1G" yang sesuai untuk penterjemahan ke 0.9V dan "7UL1T siri," untuk penterjemahan dari 1.8V ke 3.3V, membolehkan pengguna untuk lebih mudah[1] mereka bentuk penterjemahan peringkat-voltan yang digunakan untuk kawalan komunikasi data pada peranti dengan pelbagai sistem bekalan kuasa. Pengeluaran dan penghantaran volum bermula hari ini.

Siaran media ini mempunyai ciri-ciri multimedia. Lihat versi lengkap di sini:
https://www.businesswire.com/news/home/20190227006091/en/

Siri 7UL1G menyokong terjemahan ke 0.9V, dan siri 7UL1T menyokong penterjemahan dari 1.8V ke 3.3V, menyedari terjemahan tahap logik dan voltan yang dipermudahkan dalam pelbagai sistem bekalan kuasa.

Peranti siri 7UL1G beroperasi dengan bekalan kuasa 0.9V hingga 3.6V, dan terminal masukan mereka adalah 3.6V-toleran. Apabila digunakan dengan bekalan kuasa 0.9V, terjemahan ke 0.9V yang digabungkan dengan terjemahan peringkat logik 0.9V kepada isyarat input 3.6V boleh disediakan oleh satu peranti.

Peranti siri 7UL1T beroperasi dengan bekalan kuasa 2.3V hingga 3.6V, dan voltan ambang inputnya ditetapkan kepada 50% atau kurang voltan bekalan kuasa. Apabila digunakan dengan bekalan kuasa 3.3V, penterjemahan ke 3.3V yang digabungkan dengan terjemahan peringkat logik dari 1.8V kepada isyarat input 3.6V boleh disediakan oleh satu peranti.

Produk semasa Toshiba memerlukan satu tahap penukar dengan dua bekalan kuasa (bekalan input dan sisi bekalan kuasa) untuk melaksanakan terjemahan untuk sistem voltan rendah 3.3V atau kurang. Siri 7UL1T yang baru membolehkan pengguna untuk melaksanakan terjemahan peringkat voltan dengan satu bekalan kuasa tunggal, yang membolehkan reka bentuk litar terjemahan tahap voltan lebih mudah tanpa sebarang kebimbangan mengenai sekatan kuasa atau sekatan voltan di antara kedua-dua bekalan kuasa-sekatan apabila dua-menyebabkan tahap bekalan penukar digunakan.

Sebagai tambahan kepada pakej USV standard industri, pakej fSV[2], pakej jenis yang paling kecil industri[3] tersedia, menyumbang kepada penjimatan ruang dalam produk.

Aplikasi
• Litar kawalan komunikasi data peranti dengan pelbagai sistem bekalan kuasa, termasuk telefon pintar, tablet, komputer riba, kamera digital, peralatan POS dan IoT.
 
 Ciri-ciri
• Terjemahan tahap voltan dengan bekalan kuasa tunggal untuk sistem voltan rendah:
Terjemahan turun dari input 3.6V ke output 0.9V[4] (siri 7UL1G)
Terjemahan naik dari input 1.65V ke output 3.6V[5] (siri 7UL1T)
• Fungsi perlindungan kuasa bawah terbenam[6]
• Dua jenis pakej:
pakej fSV: Pakej jenis utama terkecil dalam industri
[Kod pakej: SOT953, 1.0 × 1.0 × 0.48 mm (typ.)]
Pakej USV kegunaan am: [Kod pakej: SOT-353, 2.0 × 2.1 × 0.9 mm (typ.)]
 
Sila klik di sini untuk Spesifikasi Utama

Nota:
[1] Perbandingan dengan produk semasa Toshiba.
[2] Tersedia hanya untuk siri 7UL1G.
[3] Pada February 28, 2019. Kajian Toshiba.
[4] @VCC=0.9V
[5] @VCC=3.6V
[6] Fungsi perlindungan mati kuasa: Fungsi yang menghalang kerosakan dan kegagalan walaupun voltan kekal di input / output pada masa bekalan kuasa mati (sehingga 3.6V)
[7] Dalam pembangunan (sebagaimana pada  Januari 2019)

Ikuti pautan di bawah untuk barisan  One-Gate Logic(L-MOS) Toshiba.
https://toshiba.semicon-storage.com/ap-en/product/logic/one-gate-logic.html

Untuk melihat kebolehsediaan produk-produk baru pada pengedar dalam talian, sila lawat:
7UL1G Series
https://toshiba.semicon-storage.com/ap-en/buy/stockcheck.7UL1G.html
7UL1T Series
https://toshiba.semicon-storage.com/ap-en/buy/stockcheck. 7UL1T.html

Pertanyaan Pelanggan:
Jabatan Jualan dan Pemasaran Peranti Isyarat Kecil
Tel: +81-3-3457-3411
https://toshiba.semicon-storage.com/ap-en/contact.html

Maklumat dalam dokumen ini, termasuk harga dan spesifikasi produk, kandungan perkhidmatan dan maklumat hubungan, adalah semasa pada tarikh pengumuman tetapi tertakluk kepada perubahan tanpa notis terlebih dahulu.
 
Mengenai Toshiba Electronic Devices & Storage Corporation
Toshiba Electronic Devices & Storage Corporation menggabungkan kekuatan sebuah syarikat baru dengan pengalaman. Sejak menjadi sebuah syarikat bebas pada bulan Julai 2017, kami telah mengambil tempat kami di antara syarikat-syarikat peranti am terkemuka dan menawarkan penyelesaian yang cemerlang kepada pelanggan dan rakan usaha kami dalam semikonduktor diskret, sistem LSI dan HDD.

Seramai 22,000 pekerja kami di seluruh dunia berkongsi kesungguhan untuk memaksimumkan nilai produk kami, dan menekankan kerjasama yang erat dengan pelanggan untuk menggalakkan penciptaan bersama nilai dan pasaran baru. Kami berharap dapat membina jualan tahunan sekarang melebihi 800-bilion yen (US$7 bilion) dan menyumbang kepada masa depan yang lebih baik untuk orang ramai di mana-mana sahaja.
Ketahui lebih lanjut mengenai kami di https://toshiba.semicon-storage.com/ap-en/company.html

Lihat versi sumber di businesswire.com:
https://www.businesswire.com/news/home/20190227006091/en/

Hubungi

Pertanyaan Media:
Toshiba Electronic Devices & Storage Corporation
Jabatan Pemasaran Digital
Chiaki Nagasawa
Tel: +81-3-3457-4963
semicon-NR-mailbox@ml.toshiba.co.jp

Sumber : Toshiba Electronic Devices & Storage Corporation

No comments:

Post a Comment