Tuesday, September 5, 2023

KERAJAAN METROPOLITAN TOKYO MEMBUKA TAPAK PR "#TOKYO PANGKALAN TOKYO (TOKYO BASE)" DI TERMINAL 3 LAPANGAN TERBANG ANTARABANGSA HANEDA!




TOKYO, 4 Sept (Bernama-BUSINESS WIRE) --
 Pada 9 Ogos 2023, Kerajaan Metropolitan Tokyo membuka tapak PR Jenama Tokyo "#Tokyo PANGKALAN Tokyo (Tokyo BASE)" di Terminal 3 Lapangan Terbang Antarabangsa Haneda, Tokyo dan pintu masuk laluan udara Jepun.
Di "#Tokyo PANGKALAN Tokyo (Tokyo BASE)", untuk menyampaikan maklumat kepada pengunjung dari Jepun dan pengunjung asing mengenai daya tarikan Tokyo, di tempat tradisi dan budaya canggih telah wujud bersama sejak zaman Edo, kami akan menjual "Tokyo Omiyage (Cenderamata Tokyo)" yang dibangunkan bersama oleh Kerajaan Metropolitan Tokyo dengan perniagaan persendirian seperti kraftangan tradisional serta alat tulis dan bahan makanan. Selain jualan cenderamata, pengalaman dan bengkel budaya Jepun secara praktikal juga akan diadakan di kedai, bertujuan menyebarkan daya tarikan Tokyo.

Hello Kitty dan Hakken melakukan PR untuk "Tokyo Omiyage (Cenderamata Tokyo)"!

Watak Sanrio yang terkenal di dunia iaitu Hello Kitty dan peserta pakaian beragam, Hakken, yang merupakan Duta Pelancongan Tokyo, membuat penampilan sebagai tetamu istimewa pada majlis perasmian memperingati pembukaan dan acara di kedai, dibuat untuk pembukaan yang berwarna-warni.

Hakken mengulas mengenai pembukaan kedai dengan berkata “Saya menantikan perkara menarik yang akan ditawarkan.” Setelah mengunjungi kedai dan mencuba omikuji (jalur ramalan), dia nampaknya menyukai kipas sipres yang disyorkan oleh omikuji dan mengatakan bahawa kipas tersebut mempunyai “haruman yang menenangkan.”

Dalam ucapan perasmiannya, Akiko Matsumoto, Timbalan Pengarah Biro Hal Ehwal Industri dan Buruh, Kerajaan Metropolitan Tokyo, berkata "Dengan kedai ini, saya mahu anda merasai pelbagai keindahan Tokyo".
 
Gambaran Keseluruhan Kedai
 
Alamat: Haneda Airport Terminal 3, 4th floor, EDO MARKET PLACE (2-6-5, Haneda Airport, Ota-ku, Tokyo)
 
Waktu Beroperasi: 8:00 Pagi hingga 9:00 Malam
 
Kandungan Pelaksanaan:
• Jualan di "Tokyo Omiyage (Cenderamata Tokyo)"
Sila rujuk kepada laman web rasmi untuk melihat produk.
• Mempersembahkan pengalaman dan bengkel budaya Jepun
• Papan tanda, sudut PR dan sebagainya, menyampaikan "Sekarang" Tokyo


©'23 SANRIO CO., LTD. APPR.NO L642720

Galeri Multimedia/Foto Sedia Ada:
https://www.businesswire.com/news/home/53527558/en

Teks bahasa sumber asal pengumuman ini adalah versi rasmi yang sahih. Terjemahan yang disediakan hanya sebagai penyesuaian sahaja, dan hendaklah di silang-rujuk dengan teks bahasa sumber, yang satu-satunya versi teks dengan kesan undang-undang. 

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=17419

No comments:

Post a Comment