Tuesday, September 5, 2023

EKSPO KOSMETIK & KECANTIKAN OSONG KOREA 2023 AKAN DIADAKAN PADA 17 HINGGA 21 OKTOBER




- Mempersembahkan keceriaan pembukaan hadiah untuk semua pengunjung ekspo -


- Penyertaan daripada 200 syarikat dan kira-kira 700 pembeli dari Korea dan luar negara, menyasarkan untuk globalisasi Kecantikan Korea (K-beauty) -

SEOUL, Korea Selatan, 4 Sept (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Kini dalam tahun kesepuluh, Ekspo Kosmetik & Kecantikan Osong Korea 2023 akan diadakan di Osong Bio Valley dari 17 hingga 21 Oktober.

200 syarikat domestik terkenal termasuk LG H&H dan Pion-Tech serta kira-kira 700 pembeli dari Korea dan luar negara akan menyertai, manakala lebih daripada 100,000 pengunjung dijangkakan akan menghadiri ekspo itu.

Ekspo Kosmetik & Kecantikan Osong Korea 2023 ialah tapak dinamik yang melahirkan semula Kecantikan Korea (K-Beauty), menjadikan tapak itu sebagai tempat terbaik untuk melihat semua produk kosmetik terkemuka Korea secara sepintas lalu.

Acara ini diadakan di bawah slogan “Kecantikan Korea di Dunia: Temui di Osong (K-Beauty in the World: Discover It in Osong)” dan telah direka bentuk sebagai “membuka kecantikan (beauty unboxing)” daripada konteks yang membolehkan seluruh dunia menerima hadiah kecantikan di Osong.

Ekspo ini terdiri daripada pengenalan kepada produk kecantikan terkini dan perundingan eksport 1:1, pameran dan jualan kosmetik, persidangan dan acara, serta rancangan untuk menawarkan peluang dan keceriaan kepada pengunjung agar dapat menikmati trend Kecantikan Korea (K-Beauty).

Lokasi ekspo itu telah dipindahkan dari Stesen Osong, tempat terdahulu, ke Osong Bio Valley (bertentangan dengan Kementerian Keselamatan Makanan dan Ubat), menyediakan ruang luar yang besar berukuran 37,000 meter persegi.

Bukan sahaja Dewan Korporat I, II dan Dewan Pameran Utama bagi Dewan Perniagaan, tetapi juga pelbagai zon foto serta taman kecantikan dan menara bunga sedang diwujudkan dalam usaha menyediakan banyak perkara untuk dilihat.

Di pentas luar, Pertandingan Kecantikan Warga Emas Osong 2023, Pameran Fungsi Syarikat Permulaan Antarabangsa dan persembahan oleh organisasi seni tempatan akan diadakan, serta di auditorium pusat C&V dalaman, persidangan antarabangsa mengenai kosmetik, seminar akademik tentang kesan estetik, Pertandingan Ratu Cantik Bandar Cheongju dan Pertandingan Eksperimen Bioperubatan Ke-19 akan diadakan, menawarkan banyak perkara untuk dinikmati.

Selain itu, pelbagai trak makanan, kemudahan rekreasi dan lebih daripada 700 tempat letak kereta akan disediakan, serta perkhidmatan bas ulang-alik akan beroperasi dari Stesen Osong ke tapak ekspo untuk kemudahan pengunjung.

Tambahan pula, acara seperti menyesuaikan kosmetik anda sendiri (pewangi dan ekstrak haruman aroma), InBody dan diagnosis kulit, program pengalaman penjagaan kecantikan diagnosis kulit kepala, kuiz OX dalam talian untuk meningkatkan penyertaan dan pembelian oleh pengunjung dan rolet di tapak ekspo dengan resit pembelian dijangka dapat memuaskan rasa ingin tahu dan keinginan pengunjung untuk kecantikan.

Pengunjung akan dapat membeli produk berfungsi tinggi yang terkini dan popular pada harga berpatutan yang lebih rendah daripada harga pasaran, serta menikmati produk terbaik yang mereka tidak ketahui sebelum ini.

Nikmati pengalaman membuka hadiah Kecantikan Korea (K-Beauty) di bawah langit musim luruh Korea yang indah.

Galeri Multimedia/Foto Sedia Ada: https://www.businesswire.com/news/home/53544275/en

Teks bahasa sumber asal pengumuman ini adalah versi rasmi yang sahih. Terjemahan yang disediakan hanya sebagai penyesuaian sahaja, dan hendaklah di silang-rujuk dengan teks bahasa sumber, yang satu-satunya versi teks dengan kesan undang-undang. 


http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=17420

No comments:

Post a Comment