Thursday, September 21, 2023

NIQ MENGEMBANGKAN PERKONGSIAN DATA DALAM PLATFORM CONNECT DENGAN SNOWFLAKE

Ketersediaan melalui Perkongsian Data Snowflake dengan Cekap Meningkatkan Akses Data Masa Nyata

CHICAGO, 20 Sept (Bernama-BUSINESS WIRE) -- NIQ, peneraju global dalam risikan pengguna, dengan sukacitanya mengumumkan bahawa keupayaan platform NIQ Connect kini telah berkembang untuk menggunakan Perkongsian Data Selamat Snowflake. Keupayaan ini menandakan suatu peristiwa penting untuk platform Connect NIQ, memperkasa pelanggan di 84 pasaran global dengan keupayaan perkongsian data yang dipertingkat dan akses data masa nyata yang lancar. Hasilnya, ini boleh menghapuskan masa menunggu pemprosesan dan pemuatan, memberikan kecekapan dan ketangkasan yang tiada bandingan dalam landskap pengguna yang kompleks.

“Dengan meluaskan keupayaan pelanggan untuk mengakses data global, saluran omni dengan mudah, kami boleh memperkasa pelanggan kami untuk membuka laluan baharu kepada pertumbuhan walaupun dalam landskap pengguna yang sangat kompleks,” kata Troy Treangen, Ketua Pegawai Produk di NIQ. “Inovasi ialah kompas kami dan komitmen kami untuk merekayasa semula platform Connect telah melakarkan laluan baharu. Pelaburan strategik kami telah membolehkan kami membuka kuasa keupayaan perkongsian data moden, membimbing pelanggan kami ke arah masa depan yang lebih cerah dan dipacu data.”

NIQ Connect ialah aset penting untuk perusahaan, membolehkan pelanggan memanfaatkan data merentasi semua aspek organisasi masing-masing. Bersama aset data bersepadu, perniagaan boleh dengan mudah mengenal pasti trend baharu muncul, menunjukkan jurang prestasi dan memberikan respons dengan pantas kepada peluang pertumbuhan. Kerjasama global ini bersedia mendedahkan cerapan baharu, yang membawa kepada pemahaman lebih mendalam tentang tingkah laku dan pilihan pelanggan.

Sorotan tambahan penyepaduan platform Connect NIQ dengan Awan Data Runcit Snowflake termasuk:

• Penyepaduan Data Lancar: Syarikat akan memperoleh manfaat daripada penyepaduan data pengguna dan pasaran NIQ yang paling berkualiti dalam persekitaran Snowflake. Penyepaduan ini memudahkan akses kepada sumber data yang luas dan memacu penambahbaikan kelajuan yang ketara untuk pelanggan kami apabila mengakses data.
• Perkongsian Data Selamat: Ketersediaan melalui Snowflake memudahkan perkongsian data hampir masa nyata, membolehkan perniagaan mengakses dan membuat permintaan data NIQ dengan serta-merta. Pertukaran maklumat yang dinamik ini memperkasa organisasi untuk terus maju di hadapan dalam landskap perniagaan yang serba pantas hari ini.
• Kebolehskalaan dan Fleksibiliti: Platform Connect NIQ dengan Perkongsian Data Selamat Snowflake direka bentuk untuk diskalakan dengan mudah mengikut keperluan data perniagaan yang semakin meningkat. Sama ada syarikat permulaan atau perusahaan Fortune 500, ini memberikan fleksibiliti untuk menyesuaikan dan berkembang dalam persekitaran yang berubah dengan pantas.
• Keupayaan AI dan Pembelajaran Mesin yang Dipertingkat: Perniagaan boleh memanfaatkan analisis dan pembelajaran mesin lanjutan dalam platform Snowflake untuk mendapat cerapan yang boleh diambil tindakan daripada data NIQ. Sinergi ini memupuk inovasi, membolehkan syarikat membuat keputusan berasaskan data dengan tepat.
• Keselamatan dan Pematuhan Data: NIQ dan Snowflake mengutamakan keselamatan dan pematuhan data. Penyelesaian bersama memastikan bahawa data sensitif dilindungi, memberikan ketenangan fikiran kepada perniagaan dan pelanggan masing-masing sambil membolehkan kedua-duanya memenuhi keperluan kawal selia yang semakin berkembang.

“NIQ komited untuk membantu syarikat menjadi lebih tangkas pada masa paling penting untuk bergerak dengan pantas berdasarkan data yang tepat,” tambah Treangen. “Pendekatan perkongsian data berinovatif ini akan memberikan pelanggan Connect kelebihan daya saing pada hari ini dan menjadi lebih bersedia untuk masa hadapan. Kami sedang memodenkan setiap peringkat platform Connect kami dan cukup teruja dengan peningkatan tersebut demi membantu pelanggan kami berkembang maju.”

“Sebagai peneraju kewajipan dalam cerapan runcit dan pengguna, NIQ telah menjadi ruji dalam industri runcit untuk menyampaikan data yang memberikan kelebihan daya saing kepada peruncit dan syarikat produk pengguna,” kata Rosemary DeAragon, Ketua Global Barangan Runcit dan Pengguna di Snowflake. “Kami amat teruja untuk menyatukan kuasa Awan Data Runcit Snowflake dan platform NIQ Connect sepenuhnya, membenarkan akses global kepada data kritikal dengan lancar melalui perkongsian data Snowflake.”

NIQ berdedikasi untuk memupuk inovasi dan membolehkan organisasi berkembang maju dalam dunia yang dipacu data. Kerjasama antara NIQ dan Snowflake mewakili langkah transformatif dalam dunia perkongsian data dan akan membentuk masa depan analisis data. Memandangkan organisasi semakin mengiktiraf nilai data dalam operasi masing-masing, membenarkan pertukaran cerapan dengan lancar dan cekap akan memperkasa organisasi tersebut untuk membuka peluang baharu dan menavigasi landskap data dengan mudah.

Untuk maklumat lanjut tentang NIQ Connect ini dan manfaat yang tersedia, sila kunjungi https://nielseniq.com/global/en/solutions/nielseniq-connect/.

Maklumat Tentang NIQ

NIQ ialah syarikat risikan pengguna yang terkemuka di dunia, menyampaikan pemahaman paling lengkap tentang tabiat membeli pengguna dan mendedahkan laluan baharu kepada pertumbuhan. Pada tahun 2023, NIQ digabungkan dengan GfK, menemukan dua peneraju industri dengan jangkauan global yang tiada bandingannya. Dengan laporan runcit holistik dan cerapan pengguna paling menyeluruh—disampaikan dengan analisis lanjutan melalui platform yang canggih—NIQ menyampaikan Full ViewTM.

NIQ, ialah syarikat portfolio Advent International yang beroperasi di 100+ pasaran, meliputi lebih daripada 90% penduduk dunia. Untuk maklumat lebih lanjut, kunjungi NIQ.com.

Teks bahasa sumber asal pengumuman ini adalah versi rasmi yang sahih. Terjemahan yang disediakan hanya sebagai penyesuaian sahaja, dan hendaklah di silang-rujuk dengan teks bahasa sumber, yang satu-satunya versi teks dengan kesan undang-undang. 

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=17483

No comments:

Post a Comment