Thursday, September 21, 2023

CERTIK MENJALIN PERKONGSIAN DENGAN CROSSANGLE (XANGLE) UNTUK MENINGKATKAN KESELAMATAN WEB3 DAN KETELUSAN DATA

New York, 20 Sept (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- CertiK, peneraju dalam keselamatan Web3 dan CrossAngle, penyedia risikan data Web3 di sebalik platform Xangle hari ini mengumumkan perkongsian strategik penting untuk meningkatkan standard keselamatan dan ketelusan merentas ekosistem Web3.

Melalui perkongsian ini, CrossAngle akan menampilkan laporan penyelidikan CertiK pada platform Xangle, yang tersedia dalam bahasa Inggeris dan Korea. Laporan ini memberi pengguna cerapan kritikal, memperdalam pemahaman mereka tentang landskap crypto dan menyokong penggunaan besar-besaran Web3

Selain itu, CertiK akan menyepadukan data API komprehensif Xangle, yang merangkumi harga pasaran, indeks wajaran, profil projek dan laporan penyelidikan. Sebagai balasan, CertiK akan menawarkan akses Xangle kepada data keselamatan daripada Skynet, papan pemuka cerapan keselamatan semua-dalam-satu untuk lebih 10,000 platform Web3.

"Kami sangat teruja untuk bekerjasama dengan CrossAngle, peneraju dalam analisis data Web3," kata Jason Jiang, Ketua Pegawai Perniagaan di CertiK. "Kerjasama ini bukan sahaja menggariskan komitmen bersama kami untuk meningkatkan keselamatan dan ketelusan dalam ruang blockchain tetapi juga membuka jalan. untuk ekosistem Web3 yang lebih termaklum dan selamat. Bersama-sama, kami menyasarkan untuk menetapkan piawaian industri baharu, memastikan pengguna dan projek mempunyai akses kepada sumber terbaik dan cerapan terdorong data."

Jake Lim, Ketua Pegawai Pembangunan Perniagaan Xangle, turut melahirkan rasa terujanya:, "Kami amat berbesar hati untuk mewujudkan perkongsian ini dengan CertiK. Kami menjangkakan sinergi yang akan diwujudkan dengan keupayaan analisis data rantaian Xangle yang kukuh." Beliau seterusnya percaya bahawa "kerjasama antara Xangle dan CertiK akan menyumbang kepada memajukan penggunaan besar-besaran Web3 yang berterusan."

Kedua-dua entiti komited untuk memupuk ekosistem Web3 yang mampan, boleh dipercayai dan mesra pengguna. Perkongsian ini menekankan dedikasi bersama mereka terhadap visi ini, dengan tumpuan pada cerapan dipacu data dan keselamatan peringkat teratas.

Mengenai CertiK

CertiK ialah perintis dalam keselamatan blockchain, menggabungkan semakan manual pakar dengan teknologi AI terbaik dalam kelasnya untuk melindungi dan memantau protokol blockchain dan kontrak pintar. Diasaskan pada 2018 oleh profesor dari Universiti Yale dan Universiti Columbia, misi CertiK adalah untuk menjamin dunia web3. CertiK menggunakan inovasi termaju dari akademia kepada perusahaan, membolehkan aplikasi kritikal misi untuk skala dengan keselamatan dan ketepatan.

Salah satu syarikat yang paling pesat berkembang dan paling dipercayai dalam keselamatan blockchain, CertiK ialah peneraju pasaran sebenar. Setakat ini, CertiK telah bekerja dengan hampir 4,000 pelanggan perusahaan, memperoleh aset digital bernilai lebih $360 bilion, dan telah mengesan hampir 70,000 kelemahan dalam kod blockchain. Pelanggan kami termasuk projek terkemuka seperti Aptos, Ripple, Sandbox, Polygon, BNB Chain dan TON.

CertiK disokong oleh InsightPartners, Sequoia, Tiger Global, Coatue Management, Lightspeed, Advent International, SoftBank, Hillhouse Capital, Goldman Sachs, Coinbase Ventures, Binance, Shunwei Capital, IDG Capital, Wing, Legend Star, Danhua Capital dan pelabur lain.

Mengenai CrossAngle

CrossAngle, pengendali platform risikan data Web3 global Xangle, telah komited untuk menyelesaikan asimetri maklumat dalam ekosistem rantaian blok dan mencapai penggunaan besar-besaran Web3 sejak penubuhannya pada 2018. Selama bertahun-tahun, CrossAngle secara konsisten mengeluarkan laporan analisis industri berkualiti tinggi dengan matlamat untuk memupuk persekitaran industri Web3 yang telus dan mantap. Laporan tersebut telah mendapat pengiktirafan atas kepakaran mereka dan telah dipaparkan pada platform maklumat kripto dan kewangan tempatan dan global yang terkemuka, termasuk Terminal Bloomberg, CoinMarketCap , Yonhap Infomax dan FnGuide.

Pada April 2022, Xangle mencapai pencapaian penting dengan mendapatkan pelaburan Siri B daripada institusi kewangan tradisional yang ditubuhkan, termasuk Pelaburan KB dan Pelaburan Modal Shinhan. Xangle telah mendapat pengiktirafan meluas sebagai pemain industri terkemuka dalam industri Web3, memfokuskan pada analisis industri dan penyediaan infrastruktur. Sebagai sebahagian daripada misinya untuk mempromosikan penggunaan Web3, Xangle sedang bersiap sedia untuk melancarkan dua produk utama tahun ini – "Explorer," direka untuk carian dan analisis data dalam rantaian, dan "Xangle Beacon," penyelesaian ERP Web3 yang komprehensif. 

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=17481

No comments:

Post a Comment