Tuesday, September 5, 2023

"SEOUL, JADIKAN INI MILIK ANDA (SEOUL, MAKE IT YOURS)" EDISI SEOUL 23 OLEH V, ANGGOTA BTS MELANCARKAN KEMPEN GLOBAL

Pertubuhan Pelancongan Seoul telah melancarkan Edisi Seoul 23: Tradisi Baharu (New Tradition), video kempen promosi pelancongan Seoul yang menampilkan V, anggota BTS di TV VisitSeoul, saluran YouTube rasmi untuk pelancongan Seoul. (Grafik: Business Wire)


SEOUL, Korea Selatan, 5 Sept (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Kerajaan Metropolitan Seoul dan Pertubuhan Pelancongan Seoul mengumumkan pelancaran Edisi Seoul 23 di seluruh dunia: Tradisi Baharu (New Tradition), video kempen promosi pelancongan Seoul yang menampilkan V, anggota BTS, pada 1 September. Video prapelancaran kempen ini berjaya mendapat sambutan ketara, meraih 400,000 tontonan hanya dalam tempoh seminggu.

Siri kedua kempen, Edisi Seoul 23: Alam Semula Jadi di Bandar (Nature in the City), dijadualkan akan dilancarkan pada 8 September.

Video promosi pelancongan Seoul untuk tahun 2023 yang menampilkan V, anggota BTS dan Duta Pelancongan Kehormat Seoul, sudah dilancarkan di TV VisitSeoul (https://www.youtube.com/VisitSeoulTV), saluran YouTube rasmi untuk pelancongan Seoul yang dikendalikan oleh Pertubuhan Pelancongan Seoul.

Video penampilan pertama, Tradisi Baharu (New Tradition), memperkenalkan Seoul dan kapasiti lokasi tersebut dengan merangkumi elemen masa lalu dalam zaman moden. Video itu bermula dengan tajuk Edisi Seoul 23, menempatkan V seiring dengan tirai latar Seoul. Video tersebut kemudiannya diteruskan dengan memaparkan sejauh mana tanda dan simbol tradisional bandar itu masih diterapkan dalam kehidupan seharian kami dengan bentuk dimodenkan, seperti fesyen Y2K yang ditemui di Pasar Dongmyo, kafe moden di pasar tradisional dan pameran muka hadapan media di Dataran Gwanghwamun . Video itu diakhiri dengan mesej, Seoul, Jadikan Ini Milik Anda (Seoul, Make It Yours), bertujuan menggalakkan penonton global merebut peluang merasai pengalaman Seoul di sini, pada masa ini.

Video penampilan kedua, Alam Semula Jadi di Bandar (Nature in the City), yang dirancang akan ditayangkan pada 8 September, memaparkan gaya hidup warga Seoul yang menghayati alam semula jadi di kawasan pusat bandar yang amat sibuk.


"SEOUL, JADIKAN INI MILIK ANDA (SEOUL, MAKE IT YOURS)" EDISI SEOUL 23 OLEH V, ANGGOTA BTS MELANCARKAN KEMPEN GLOBAL

No comments:

Post a Comment