Wednesday, September 20, 2023

WEMADE MELAKUKAN KEMAS KINI BAKI KEMAHIRAN YANG LUAS UNTUK MIR4



Table

Wemade mengemas kini baki kemahiran yang luas untuk MIR4. Kemas kini mengandungi pelarasan untuk kemahiran tempur semua kelas, termasuk penambahan kesan pemulihan HP untuk kelas Pahlawan, peningkatan masa yang tidak dapat dikalahkan untuk Pasukan Berkuda, penambahan pemulihan kecergasan untuk Ahli Sihir, peningkatan pengurangan RES yang melemahkan musuh untuk Penganut Tao, penambahan mengelak tetapan semula masa bertenang dengan peluang tertentu untuk Pemanah Silang dan penambahan pemulihan kecergasan untuk Darkist di negeri Asura. (Grafik: Business Wire)
 
  • Pelarasan kemahiran tempur untuk semua kelas - Pahlawan, Pasukan Berkuda, Ahli Sihir, Penganut Tao (Taoist), Pemanah Silang (Arbalist), Darkist
  • Segi Empat Sama Ajaib dan Puncak Rahsia dibesarkan ke tingkat 10, menampilkan raksasa sehingga tahap 175
  • Mengadakan dua acara, "Daftar Masuk 7 Hari Masa Memburu (Hunting Hour 7-Day Check-in)" dan "Log Bela Diri 14 Hari Yiun (Yiun’s 14-Day Martial Art Log)"


SEOUL, Korea Selatan, 20 Sept (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Wemade mengumumkan kemas kini baki kemahiran yang luas untuk MMORPG MIR4 blokbuster pada 19 September.

Kemas kini mengandungi pelarasan untuk kemahiran tempur semua kelas, termasuk penambahan kesan pemulihan HP untuk kelas Pahlawan, peningkatan masa yang tidak dapat dikalahkan untuk Pasukan Berkuda, penambahan pemulihan kecergasan untuk Ahli Sihir, peningkatan pengurangan RES yang melemahkan musuh untuk Penganut Tao, penambahan mengelak tetapan semula masa bertenang dengan peluang tertentu untuk Pemanah Silang dan penambahan pemulihan kecergasan untuk Darkist di negeri Asura.

Bersama dengan pelarasan ini, tingkat tertinggi untuk Segi Empat Sama Ajaib dan Puncak Rahsia juga telah dibesarkan ke tingkat 10. Tingkat ini boleh dimasuki melalui ekspedisi dan menampilkan raksasa sehingga tahap 175. Pemain boleh bertanding dengan pemain dari pelayan lain di rantau yang sama dan menyelesaikan misi yang baharu ditambah untuk mendapatkan pelbagai item termasuk "Batu Cahaya Bulan Epik (Epic Moonlight Stone)" dan "Batu Peningkatan Gelap Legenda (Legendary Darkened Enhancement Stone).”

Dan ketua serbuan ke-13 "Sagittarion Berbuih (Frothing Sagittarion)" juga telah dikemas kini untuk semua pemain dalam rantau yang sama. 15 pemain boleh membentuk pasukan serbuan dan mengalahkan ketua tahap 190 "Sagittarion Berbuih (Frothing Sagittarion)" untuk mendapatkan item seperti "Kotak Keluli Naga Epik (Epic Dragonsteel Box)" dan "Batu Peningkatan Artifak Naga Milik Naga Kudus Epik (Epic Divine Dragon’s Dragon Artifact Enhancement Stone).”

Dalam sambutan kemas kini ini, MIR4 akan mengadakan acara "Daftar Masuk 7 Hari Masa Memburu (Hunting Hour 7-Day Check-in)" hingga 3 Oktober. Pemain akan diberikan item seperti "Posyen Pemburuan Legenda (Legendary Hunting Potion)" dan "Posyen Kepersisan Legenda (Legendary Precision Potion)" dalam acara ini. Dan hingga 16 Oktober, item seperti "Patung Naga Biru Legenda (Legendary Blue Dragon Statue)" dan "Batu Peningkatan Naga Kudus Epik (Epic Divine Dragon's Enhancement Stone)" akan tersedia daripada acara "Log Seni Bela Diri 14 Hari Yiun (Yiun’s 14-Day Martial Art Log)".

Daripada Perjuanganku, Kepada Peperangan Kita! Maklumat terperinci mengenai MIR4 boleh didapati di laman web rasmi.

Galeri Multimedia/Foto Sedia Ada:
https://www.businesswire.com/news/home/53557124/en


Teks bahasa sumber asal pengumuman ini adalah versi rasmi yang sahih. Terjemahan yang disediakan hanya sebagai penyesuaian sahaja, dan hendaklah di silang-rujuk dengan teks bahasa sumber, yang satu-satunya versi teks dengan kesan undang-undang.


Individu untuk Dihubungi

Wemade Co., Ltd. (112040: KOSDAQ)
Jennifer Jung, Pengurus PR
jennifer@wemade.com
 
Sumber: Wemade Co., Ltd.

No comments:

Post a Comment