Friday, July 12, 2019

SYARIKAT IT JEPUN MENYEPADUKAN PERISIAN STORAN OBJEK DENGAN KILAT CLOUDIAN UNTUK STORAN BERPRESTASI TINGGI DAN RENDAH KOS

Penyelesaian Membolehkan Dwango untuk Mencapai Prestasi yang Lebih Cepat, Lebih Konsisten dan Memanfaatkan Keserasian Storan S3 Penuh untuk Pembangunan Aplikasi Video

SAN MATEO, Calif., 10 Julai (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- Hari ini Cloudian mengumumkan bahawa Dwango, sebuah syarikat telekomunikasi dan media Jepun yang terkemuka, telah menggunakan perisian storan objek HyperStore Cloudian dalam konfigurasi perkakasan semua kilat unik untuk memenuhi keperluan perkhidmatan penstriman video niconico yang semakin berkembang. Hasilnya, Dwango dapat menghantar balik aliran kerja pembangunan aplikasi daripada awan awam, memanfaatkan keserasian storan S3 penuh HyperStore dan mempercepat aliran kerja ini.

Permintaan Data yang Meningkat telah Menyerlahkan Kos dan Ketidakcekapan Silo Storan
Dwango ditubuhkan pada tahun 1997 untuk menyediakan perkhidmatan perancangan, pembangunan dan operasi permainan rangkaian. Pada tahun 2006, melalui pembangunan dan penyediaan pelbagai perkhidmatan kandungan, Dwango telah melancarkan perkhidmatan video niconico, salah satu perkhidmatan yang paling popular di Jepun.

Sebelum menggunakan Cloudian, Dwango membina dan mengendalikan penyelesaian storan individu untuk pelbagai perkhidmatan projek hiburan, termasuklah perkhidmatan niconico. Apabila data semakin berkembang dan permintaan untuk menggunakan data tersebut meningkat, Dwango mendapati terdapat kos storan yang lebih tinggi dan ketidakcekapan.

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=12334

No comments:

Post a Comment