Friday, May 20, 2016

NTT COMMUNICATIONS MENANG PERKHIDMATAN TERBAIK BERASASKAN AWAN UNTUK 4 TAHUN BERTURUT-TURUT DI ANUGERAH TELECOM ASIA 2016




TOKYO, 19 Mei (Bernama-BUSINESS WIRE) -- NTT Communications Corporation (NTT Com), penyelesaian ICT dan perniagaan komunikasi antarabangsa di dalam Kumpulan NTT (NYSE: NTT), hari ini mengumumkan bahawa ia telah memenangi Perkhidmatan Terbaik Berasaskan Awan untuk Awan Perusahaan pada Anugerah Telecom Asia 2016, dalam satu majlis gala di Kuala Lumpur pada 18 Mei.

"NTT Com telah mendominasi kategori anugerah ini selama empat tahun sekarang kerana ia terus mengambil kesempatan daripada kedudukannya di pasaran dalam menyediakan perkhidmatan awan dibolehkan SDN/NFV pada skala global," kata Ketua Pengarang Telecom Asia John Tanner. "Rentak kemenangan mereka adalah kerana peningkatan seperti integrasi IaaS SDN dibolehkan, seni bina berdasarkan Openstack dan tawaran pengurusan awan hibrid." Kini dalam tahun ke-19, anugerah itu adalah anugerah industri telekom paling lama dan paling berprestij di rantau ini. Mereka memberi ganjaran kepada prestasi inovatif dan cemerlang oleh penyedia perkhidmatan dan eksekutif industri Asia. Para pemenang telah dipilih oleh panel 12 hakim bebas berasaskan inovasi, prestasi kewangan, teknologi, kepimpinan pasaran dan tadbir urus korporat. Anugerah itu disampaikan dalam 18 kategori.

No comments:

Post a Comment