Thursday, May 26, 2016

NRI ANUSHKA GAIKWAD DARI GLOBAL INDIAN INTERNATIONAL SCHOOL (GIIS) YANG BERPANGKALAN DI SINGAPURA MENDAHULUI DALAM PEPERIKSAAN CBSE 2016 DI SELURUH DUNIA, ANTARA PELAJAR NRI DI SELURUH RANTAU ASEAN & TIMUR TENGAH

SINGAPURA, 25 Mei (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Anushka Gaikwad dari Global Indian International School (GIIS), Kampus Queenstown di Singapura mendahului rantau ASEAN pada peperiksaan CBSE Kelas 12 2016 dengan mencatatkan 491 daripada keseluruhan 500 markah atau 98.2%. Shubham Saraf menduduki tempat kedua dengan mencatatkan 490 daripada 500 markah atau 98%.
 
Encik Kamal Gupta, Ketua Pegawai Operasi dan Pengarah Wilayah, berkata, "Kami amat berbangga dengan pelajar-pelajar kami. Kesungguhan mereka dan bimbingan baik daripada kalangan guru telah membolehkan GIIS mencatatkam hasil keputusan yang terbaik yang pernah dicapai." Beliau mengulas lanjut, “Sebagai sebuah sekolah yang amat bangga dengan pembangunan holistik, kami melatih pelajar-pelajar kami untuk menjadi pelajar yang berkebolehan dan sebagai pemimpin dengan bantuan model Nine Gems™. Saya percaya bahawa kejayaan para pelajar kami adalah hasil daripada inisiatif kerjasama di antara anggota fakulti dan ibu bapa. Ucapan tahniah daripada saya kepada kesemua anggota pasukan, pelajar dan ibu bapa di atas keputusan yang menakjubkan ini."
 
http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=9012

No comments:

Post a Comment