Friday, April 24, 2020

HAPPINESS CONTINUES BAGI PEMINAT JONAS BROTHERS DENGAN SATU TAYANGAN PERDANA DOKUMENTARI KONSERT SERBA BAHARU ESOK, JUMAAT 24 APRIL, 2020 SECARA EKSKLUSIF DI AMAZON PRIME VIDEO

Table

Happiness Continues: Sebuah Filem Konsert Jonas Brothers (Foto: Amazon Studios)


Happiness Continues: Sebuah Filem Konsert Jonas Brothers adalah sebuah pengalaman konsert secara langsung dan eksklusif yang menyorot kehidupan berada di jalanan bersama Jonas Brothers semasa jelajah konsert ‘Happiness Begins’ mereka yang habis dijual

Tonton Treler Di Sini Sekarang 

CULVER CITY, Calif., 24 April (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Happiness Continues: Sebuah Filem Konsert Jonas Brothers, yang menawarkan pandangan di balik tabir bagi tiga beradik Jonas Brothers yang penuh bertenaga yang meraih berbilang platinum dan dicalonkan untuk anugerah GRAMMY dalam jelajah konsert “Happiness Begins” 2019 mereka yang habis dijual, akan mengadakan tayangan perdana esok, Jumaat 24 April, secara eksklusif di Amazon Prime Video, di lebih daripada 200 buah negara dan wilayah di seluruh dunia.

Siaran media ini mempunyai ciri-ciri multimedia. Lihat siaran lengkap di sini: https://www.businesswire.com/news/home/20200423005868/en/

Key art boleh ditemui di sini: PAUTAN
- Tonton treler Happiness Continues DI SINI

Meneruskan perjalanan yang bermula dengan dokumentari Amazon Original pada tahun lalu Chasing HappinessHappiness Continues merakamkan pengalaman konsert secara langsung kumpulan itu dan memberikan satu gambaran eksklusif ke dalam kehidupan Jonas Brothers ketika berada di jalanan, termasuk persembahan hits yang disukai ramai seperti “Burnin' Up,” “S.O.S.,” dan “Year 3000,” dan muzik dari album “Happiness Begins” yang melonjak carta pada tahun lalu, termasuk lagu popular Billboard #1 mereka “Sucker.” Happiness Continues memberikan penonton satu pandangan barisan hadapan di arena yang penuh sesak dengan peminat di Miami, Vancouver, dan Mexico City, serta di Cobra Lounge yang intim di Chicago, dalam persembahan mereka yang pertama dalam tempoh 12 tahun. Happiness Continues memberikan peminat dengan satu gambaran yang lebih mendalam tentang bagaimana Nick, Joe, dan Kevin mengemudikan kehidupan menjelajah dan pada masa yang sama terus mengimbangkan muzik, perhubungan mereka antara satu sama lain, dan keluarga baharu mereka.

Happiness Continues adalah dari Philymack dan Amazon Studios bekerjasama dengan Polygram Entertainment dan Federal Films, dengan penerbit eksekutif Phil McIntyre, John Lloyd Taylor, Monte Lipman, Wendy Goldstein, dan Baz Halpin. Happiness Continues diarah oleh Anthony Mandler, dan dihasilkan oleh Kim Bradshaw, Ned Doyle dan Anthony Mandler, melalui syarikat produksi Mandler Black Hand Cinema.

Setelah berehat seketika selama enam tahun, Jonas Brothers telah menggegarkan dunia pada tahun 2019 dengan penghasilan kejutan bagi rekod single “Sucker” mereka yang mendapat ulasan yang hebat dan sangat berjaya. Single yang mencatatkan dwi-platinum itu membuat kemunculan sulung di #1 di Billboard Hot 100, untuk menjadi #1 yang pertama bagi kumpulan itu dan kemunculan sulung #1 yang pertama oleh sebuah kumpulan pada abad ini. Kumpulan itu seterusnya menghasilkan Chasing Happiness, sebuah filem Amazon Original yang mendokumentasikan kebangkitan adik-beradik itu dan kembalinya mereka ke dunia muzik, sebelum menyampaikan kemunculan sulung album #1 mereka yang ketiga dengan pelancaran album Happiness Begins (Republic Records) yang mencatatkan penjualan platinum. Sepanjang tahun itu kumpulan itu terus melonjak dengan “Jelajah Happiness Begins” mereka yang habis terjual, dengan lebih 1.2 juta tiket dijual.

NAMA PENGGUNA AWAM SOSIAL JONAS BROTHERS:
http://instagram.com/jonasbrothers
http://twitter.com/jonasbrothers
https://www.facebook.com/JonasBrothers
https://www.youtube.com/user/JonasBrothersMusic

NAMA PENGGUNA AWAM SOSIAL AMAZON PRIME VIDEO:
Hashtag: #HappinessContinues
Twitter: @PrimeVideo
Instagram/Facebook: @AmazonPrimeVideo

Happiness Continues adalah satu penerbitan global dan akan tersedia secara eksklusif di Prime Video di lebih dari 200 buah negara dan wilayah.

Pelanggan yang belum menjadi ahli Prime boleh mendaftar untuk percubaan percuma di www.amazon.com/prime.

Untuk satu senarai bagi semua peranti yang serasi dengan Prime Video, sila layari  www.amazon.com/howtostream.

FEDERAL FILMS:
Federal Films adalah sebuah bahagian baharu bagi Republic Records dalam pakatan strategik dengan Polygram Entertainment di Universal Music Group.

MAKLUMAT MENGENAI POLYGRAM ENTERTAINMENT
Polygram Entertainment menghasilkan program filem dan televisyen yang memberikan naratif dan perspektif yang lebih mendalam mengenai artis rakaman, muzik dan acara-acara kebudayaan yang mendefinisikan generasi. Sebuah rakan bagi Universal Music Group, peneraju dunia di dalam hiburan berasaskan muzik, Polygram mengembang, menghasil, membiayai dan mengedarkan ciri-ciri dokumentari dan projek-projek skrip yang asli untuk peminat muzik dari semua peringkat umur dan citarasa di seluruh dunia.

Lihat versi sumber di businesswire.com: 
https://www.businesswire.com/news/home/20200423005868/en/

Hubungi

UNTUK MAKLUMAT LANJUT MENGENAI ORANG HUBUNGAN JONAS BROTHERS:
Marisa Bianco // Republic Records
Marisa.Bianco@umusic.com

Alexis Rasten // Philymack
alexis@philymack.com

HUBUNGAN MEDIA BAGI AMAZON STUDIOS:
Alana Russo
alana.russo@amazonstudios.com

Brooke James
brooke.james@amazonstudios.com

Sumber : Amazon Prime Video

No comments:

Post a Comment