Tuesday, April 21, 2020

EPIQ MELANCARKAN PERKHIDMATAN GENERASI SETERUSNYA UNTUK MEMBANTU PELANGGAN DENGAN ANALISIS KONTRAK

Perkhidmatan ini menangani peningkatan isu kontrak yang berkaitan COVID-19

NEW YORK, 20 April (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- Epiq, peneraju global dalam industri perkhidmatan perundangan, hari ini mengumumkan peluasan penyelesaian perundangan yang didayakan kecerdasan buatannya (AI) untuk merangkumi Analisis Kontrak.  Tawaran Analisis Kontrak global baharu ini menggabungkan kepakaran dengan pembelajaran mesin dan pemprosesan bahasa semula jadi untuk membolehkan analisis kontrak yang lebih cepat dan pintar oleh pasukan perundangan, dengan keupayaan untuk menambahkan dan menskalakan analisis ini dengan ahli pasukan Epiq yang berpengalaman.

Epiq mempunyai kepakaran mendalam dalam menggunakan analisis canggih yang didayakan teknologi terhadap proses perundangan, termasuk menggunakan AI dalam lebih 1,000 hal ePenemuan untuk firma undang-undang dan pasukan undang-undang korporat sepanjang tahun lepas. Epiq kini sedang menggunakan pengalaman untuk membantu organisasi memahami, menyusun dan mengoptimumkan kontrak mereka dengan lebih baik. Platform ini tidak menyingkirkan komponen manusia daripada analisis kontrak tetapi dapat menjadikan manusia lebih pantas dan lebih berkesan, mengurangkan kos keseluruhan sebanyak 50%.

“Kuasa pasaran dan persekitaran, termasuk undang-undang dan peraturan baharu, penggabungan dan pemerolehan, transformasi digital, keselamatan maklumat dan yang terbaru pandemik global COVID-19, telah meningkatkan keperluan organisasi untuk memahami kandungan dalam semua kontrak mereka dan mengutamakan semakan.  Klien kami boleh menggunakan platform Epiq tanpa menggunakan masa tambahan dan perlu melabur dalam kakitangan, proses dan alat mereka sendiri,” kata Roger Pilc, presiden dan pengurus besar, penyelesaian perundangan Epiq. “Ini adalah penting dalam persekitaran hari ini dengan permintaan tambahan yang baharu terhadap pasukan undang-undang dan IT yang sudah pun sedia sibuk.”

Epiq memanfaatkan Diligen untuk bahagian pembelajaran mesin platform untuk menyediakan analisis kontrak berkualiti tinggi dan cekap melalui keupayaannya untuk memahami, menyemak dan mengenal pasti data secara tepat dalam ratusan kontrak dalam masa beberapa minit. Pasukan Epiq yang amat berpengalaman mengurus semakan ini, menyediakan skala apabila diperlukan, mentakrifkan kawalan kualiti, mengekstrak fasal yang memerlukan perhatian manual dan menyediakan pelaporan dan metrik terperinci tentang kontrak klien.

“Kami berasa teruja untuk bekerjasama dengan Epiq dengan matlamat untuk menyediakan firma undang-undang dan jabatan perundangan dengan cara yang lebih cekap, pantas, tepat dan berpatutan untuk mendapatkan wawasan berkenaan kontrak mereka,” kata Laura van Wyngaarden, pengasas bersama dan COO Diligen. “Kepakaran pengurusan projek dan keupayaan semakan Epiq, digabungkan dengan keupayaan analisis kontrak pembelajaran mesin Diligen, membolehkan pelanggan mengalami kuasa alat AI dan menyiapkan lebih banyak perkara dalam masa yang singkat.”

Perkara yang terutamanya relevan pada hari ini disebabkan oleh COVID-19, algoritma force majeure yang diprabina pada platform boleh digunakan oleh perusahaan yang ingin menentukan risiko/liabiliti jika kontrak tidak dapat dipenuhi, termasuk peruntukan untuk masa pemberian notis; perusahaan yang ingin menentukan respons untuk pembekal yang tidak dapat memenuhi kontrak, dengan pertimbangan khas untuk menentukan bidang kuasa; dan firma undang-undang yang ingin menyediakan semakan kontrak untuk perusahaan yang terjejas.

Aplikasi tambahan untuk platform baharu ini termasuklah membantu pasukan undang-undang menganalisis kontrak untuk mematuhi undang-undang dan peraturan baharu seperti GDPR, sokongan usaha wajar bagi penggabungan atau pemerolehan, membuat katalog pajakan, mengeksport ciri kontrak penting untuk dimuatkan ke dalam sistem Pengurusan Kitar Hayat Kontrak (CLM) dan bersiap sedia untuk penyingkiran fasal LIBOR.

Untuk maklumat lanjut tentang penyelesaian analisis kontrak kami, hubungi kami di sini.

Perihal Diligen
Diligen merupakan platform analisis kontrak terkemuka yang menggunakan pembelajaran mesin untuk mengenal pasti peruntukan utama, mencipta ringkasan dan membantu pasukan mengurus proses semakan kontrak. Diligen bekerjasama dengan firma undang-undang dan pasukan perundangan tentang hal semakan kontrak seperti usaha wajar M&A, semakan pajakan, semakan Libor, semakan kontrak legasi, pengekstrakan metadata CLM dan semakan force majeure. Diligen dipercayai oleh klien di seluruh dunia untuk memberikan pemahaman yang pantas kepada bilangan kontrak yang besar dan melancarkan proses semakan kontrak secara mendadak. Ketahui lebih lanjut di www.diligen.com.

Perihal Epiq
Epiq, peneraju global dalam industri perkhidmatan perundangan melakukan tugasan berskala besar dan semakin rumit bagi peguam korporat, firma guaman dan profesional perniagaan dengan kecekapan, kejelasan dan keyakinan. Pelanggan mengharapkan Epiq untuk melancarkan pentadbiran operasi perniagaan, saman secara berkumpulan dan tort berkumpulan, laporan mahkamah, ePenemuan, kawal selia, pematuhan, penstrukturan semula dan hal-hal kebangkrapan. Pakar bidang dan teknologi Epiq menghasilkan kecekapan melalui kepakaran dan memberikan keyakinan kepada pelanggan berprestasi tinggi di seluruh dunia. Ketahui lebih lanjut di https://www.epiqglobal.com.

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=13317

No comments:

Post a Comment