Tuesday, June 18, 2019

S BLOCK MENJADI TUAN RUMAH BERSAMA DENGAN FORUM BLOK RANTAI SEDUNIA SINGAPURA & ANUGERAH BLOK RANTAI SEDUNIA ASIA

BERN, Switzerland, 17 Jun (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Acara blok rantai Asia yang sangat dinanti-nantikan Forum Blok Rantai Sedunia · Singapura & Anugerah Blok Rantai Sedunia · Asia akan diadakan pada 22 dan 23 Jun, 2019 di Marina Bay Sands di Singapura. Persidangan itu akan mengumpulkan lebih daripada 4,000 elit global dari kerajaan, persatuan, agensi pengawalseliaan, institusi pelaburan, pihak-pihak projek blok rantai, teknologi kewangan dan media untuk membincangkan arah haluan dan inovasi industri, bersama-sama mengiktiraf perintis dan sumbangan industri untuk menggalakkan industri itu dan mencapai pembangunan yang sihat dan pesat!

Forum Blok Rantai Sedunia Singapura & Anugerah Blok Rantai Sedunia Asia itu akan dianjurkan bersama oleh S BLOCK. Sebagai sebuah platform pengurusan aset digital yang berkembang pesat, S BLOCK telah dibangunkan untuk industri blok rantai. Platform yang berkembang pesat ini bertujuan untuk memberi perkhidmatan kepada ekosistem kewangan digital dan berhasrat untuk dikomersilkan menjelang akhir tahun 2019. Slogan S BLOCK adalah “melepaskan aset digital anda.” Platform itu juga menyediakan kepada pelabur dengan akses kepada mata wang kripto yang utama seperti Bitcoin (BTC) Ethereum (ETH), serta mata wang kripto yang nic, untuk lebih mendemokrasikan akses pasaran bagi pelabur. Dengan satu budaya korporat yang cemerlang dan pengalaman teknikal yang terkemuka, S BLOCK bersedia untuk menjadi pemimpin pasaran di dalam industri blok rantai.

WBF Singapura akan mengumpulkan institusi terkemuka seperti EY, PwC, R3, Lenovo, Huawei, Dubai Blockchain Centre dan banyak lagi, untuk berkongsi pandangan dan projek mereka dengan orang awam. Topik-topik yang tersohor kini seperti RegTech, Pematuhan dan Teknologi Baharu Muncul akan dibincangkan secara terperinci. Penceramah-penceramah terkenal kami akan berkongsi pandangan eksklusif mengenai dasar-dasar multinasional dan faedah multinasional daripada blok rantai, berkongsi trend terkini dan meramalkan masa hadapan untuk blok rantai. WBF Singapura mengumpulkan kesemua pengamal dan penggemar blok rantai untuk mengambil bahagian di dalam acara itu. Kami menjangkakan untuk mengumpulkan minda-minda terkemuka di Asia, untuk menganalisis blok rantai dengan idea-idea berinovatif, teknologi mewah dan analisis yang tepat.

Banyak selebriti dan pakar-pakar industri akan berkumpul untuk membincangkan trend industri terkini, memperkenalkan projek-projek yang berinovatif, prospek industri penyelidikan dan pengedaran global yang lengkap pada peta ekonomi dunia yang tersulit. Kemunculan S BLOCK pada forum itu akan sangat dinanti-nantikan oleh peserta. Dengan teknologi blok rantai secara beransur-ansur mendapat pengiktirafan arus perdana dan pelarasan peringkat rendah secara jangka panjang bagi pasaran mata wang kripto, S BLOCK akan terus memanfaatkan kekuatan mereka untuk memudahkan dalaman dan luaran bagi industri itu. S BLOCK akan terus bekerja keras dengan pasukan pengasas terkemuka, budaya korporat yang cemerlang dan pengalaman teknikal yang terkemuka.

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=12249

No comments:

Post a Comment