Friday, March 2, 2018

TMD SECURITY MENUBUHKAN TMS ATM SOFTWARE, PEMBEKAL GLOBAL BAGI PENYELESAIAN PENGURUSAN ATM

Perkakasan keselamatan yang digabungkan dengan perisian ATM menghasilkan penjimatan kos di dalam keselamatan dan kecekapan operasi bagi peringkat seterusnya

SINGAPURA, 1 Mac (Bernama-BUSINESS WIRE) -- TMD Security hari ini mengumumkan bahawa ia telah menubuhkan TMS ATM Software dengan kerjasama S3 Technologies Ltd., sebuah syarikat perisian pengurusan ATM yang berasaskan APAC dengan rekod prestasi selama 10 tahun yang termasuk pengurusan ATM pelbagai vendor dan penyelesaian perisian pemantauan bagi semua jenama ATM yang utama, mesin deposit tunai dan mesin kitar semula. TMS ATM Software menempatkan ibu pejabat mereka di Belanda, bahagian Penyelidikan dan Pembangunan di APAC dan jualan dan sokongan di seluruh dunia.

“Industri ATM itu memerlukan satu cara penjimatan kos yang lebih efektif untuk melindungi sepenuhnya saluran ATM,” kata Cees Heuker dari Hoek, Pengasas, TMD Security dan Pengasas bersama dan Ketua Pegawai Eksekutif, TMS ATM Software. “Perisian kini merupakan denyut jantung bagi kesemua yang kita lakukan. Perkakasan semata-mata tidak lagi mencukupi. Ia memerlukan gabungan perkakasan dan perisian yang terbaik untuk mencipta penyelesaian keselamatan yang membantu pengatur kedudukan ATM menjimatkan kos ATM mereka dengan berkesan. Kelayakan TMD Security kami bersama-sama dengan kepakaran TMS ATM Software kami yang terbukti bermakna bahawa pelanggan dan rakan-rakan kami akan mendapat yang terbaik dari kedua-dua perkara itu. Kami berada dalam satu kedudukan yang unik untuk membawa ATM Security ke peringkat seterusnya. Industri itu juga memerlukan satu pendekatan yang lebih efektif dan menjimatkan kos bagi pengurusan ATM – dan kini kami menggunakannya dengan TMS ATM Software. Dengan penetapan harga perisian sebagai satu perkhidmatan (SaaS) yang fleksibel pelanggan boleh semakin yakin bahawa mereka hanya membayar apa yang mereka perlukan.”


http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=10894

No comments:

Post a Comment