Friday, March 2, 2018

JAM CITY MEMBUKA PRAPENDAFTARAN GOOGLE PLAY DAN MENGELUARKAN TRELER PERMAINAN VIDEO BAHARU BAGI PERMAINAN MUDAH ALIH HARRY POTTER: HOGWARTS MYSTERY

Siapa:  
Jam City, sebuah studio permainan mudah alih yang berpusat di Los Angeles, dengan kerjasama Warner Bros. Interactive Entertainment.
       
Apa:
Prapendaftaran Google untuk Harry Potter: Hogwarts Mystery  kini dibuka. Peminat boleh mendaftar terlebih dahulu di Google Play untuk menjadi orang yang pertama dimaklumkan apabila permainan itu dilancarkan. Jam City juga melancarkan treler rasmi kedua Harry Potter: Hogwarts Mystery. Harry Potter: Hogwarts Mystery dilesenkan oleh Warner Bros. Interactive Entertainment, yang dibangunkan oleh Jam City dan akan dikeluarkan pada musim bunga ini untuk peranti mudah alih di bawah Portkey Games™, label baharu untuk pengalaman permainan yang diilhamkan oleh kuasa ajaib dan pengembaraan oleh Wizarding World™. Judul itu akan boleh diperolehi di App Store dan Google Play.
       
Di mana:    
Los Angeles, California
       
Petikan:
"Kami sangat berterima kasih kepada peminat yang telah membuat Harry Potter: Hogwarts Mystery sebagai satu daripada permainan mudah alih yang paling dinanti-nantikan pada tahun 2018," kata Chris DeWolfe, pengasas bersama dan Ketua Pegawai Eksekutif bagi Jam City. "Kami sangat teruja untuk membuka prapendaftaran Google dan berkongsi satu pandangan baharu mengenai bagaimana permainan ini akan membolehkan peminat-peminat untuk mencipta watak mereka sendiri dan memasuki Hogwarts sebagai pelajar buat kali pertamanya."
       
Aset:
Untuk memuat turun aset sokongan bagi Harry Potter: Hogwarts Mystery, sila layari: https://app.box.com/v/HPHogwartsMystery-PreRegister
     

Untuk melihat treler rasmi baharu melalui YouTube, sila layari: https://youtu.be/xAulFHyjFAI


Latar belakang: Harry Potter: Hogwarts Mystery adalah permainan mudah alih yang pertama di mana pemain-pemain dapat mencipta watak dan pengalaman hidup mereka sendiri sebagai seorang pelajar Hogwarts. Di dalam pengembaraan naratif dengan elemen-elemen RPG, pemain-pemain akan membuat avatar pelajar yang khusus, menghadiri kelas, belajar kemahiran sihir, dan menjalin persahabatan atau persaingan dengan pelajar lain. Dalam permainan itu, pemain-pemain membuat keputusan penting yang mempengaruhi lengkok cerita bagi watak mereka di Hogwarts. Permainan itu mempunyai satu sistem pertemuan baharu di mana keputusan dan tindakan pemain mempengaruhi pencarian mereka, membolehkan peminat-peminat Harry Potter untuk membuat legasi mereka sendiri sebagai seorang ahli sihir wanita atau ahli sihir lelaki.

Bagi mendapatkan maklumat lanjut mengenai Harry Potter: Hogwarts Mysterydan untuk berhubung dengan peminat lain, sila layari www.facebook.com/HPHogwartsMystery/www.twitter.com/HogwartsMystery, dan bagi mendapatkan maklumat lanjut, sila layari www.HarryPotterHogwartsMystery.com/.

Maklumat mengenai Jam City:

Jam City adalah sebuah peneraju dunia di dalam hiburan mudah alih, dengan menyediakan pengalaman permainan sosial untuk berjuta-juta orang pemain di seluruh dunia. Jam City ditubuhkan pada tahun 2010 oleh pengasas bersama MySpace Chris DeWolfe dan Aber Whitcomb, dan bekas eksekutif 20th Century Fox Josh Yguado. Jam City adalah sebuah kuasa besar kreatif di sebalik beberapa francais permainan sosial yang paling tinggi mencatatkan keuntungan dan lama bertahan bagi mudah alih, termasuk Cookie Jam (pemenang "Permainan Terbaik Tahunan" Facebook) dan Panda Pop. Jam City adalah studio untuk ke Hollywood, setelah membangunkan permainan mudah alih yang kaya dengan naratif dan mendalam di sekitar jenama-jenama hiburan ikonik termasuk Harry Potter, Family Guy, Marvel Avengers dan Futurama. Jam City mempunyai 500 orang pekerja di seluruh studio di Los Angeles (Ibu Pejabat), San Francisco, San Diego, Seattle dan Buenos Aires. Pasukan Jam City terkenal dengan kecemerlangan kreatif dan inovasi teknologi mereka di dalam bidang-bidang utama termasuk bercerita, sains data dan kecerdasan audiens.

Maklumat mengenai Warner Bros. Interactive Entertainment:

Warner Bros. Interactive Entertainment, sebuah bahagian dari Warner Bros. Home Entertainment, Inc., adalah sebuah penerbit, pemaju, pelesen dan pengedar utama di seluruh dunia bagi kandungan hiburan bagi ruang interaktif merentasi semua platform, termasuk permainan konsol, genggam, mudah alih dan berasaskan komputer bagi kedua-dua tajuk permainan dalaman dan pihak ketiga.

Maklumat mengenai Portkey Games:

Portkey Games, dari Warner Bros. Interactive Entertainment, adalah sebuah label permainan yang didedikasikan untuk mewujudkan pengalaman permainan yang diilhamkan oleh kuasa ajaib dan pengembaraan J.K. Rowling Wizarding World. Permainan baharu ini membolehkan pemain-pemain untuk menerokai, menemui dan berada di tengah-tengah pengembaraan dunia sihir mereka sendiri.

Maklumat mengenai Siri Harry Potter:

Harry Potter terus menjadi sebuah fenomena global. Setiap satu daripada tujuh naskhah buku oleh pengarang J.K. Rowling telah mencatatkan rekod jualan, dengan siri itu sehingga kini telah menjual lebih 500 juta naskhah di seluruh dunia dan diterjemahkan ke dalam 80 bahasa. Filem-filem Harry Potter, yang dihasilkan oleh Warner Bros. Pictures, telah meraih lebih daripada $7.7 bilion sehingga kini di pawagam-pawagam di seluruh dunia, sekali gus menjadikan Harry Potter sebagai satu daripada francais filem yang terbesar dalam sejarah.

HARRY POTTER: perisian HOGWARTS MYSTERY © 2018 Jam City, Inc. Dibangunkan oleh Jam City. Jam City® dan Logo Jam City didaftarkan dan/ atau tanda dagangan yang tidak berdaftar bagi Jam City, Inc. PORTKEY GAMES © 2018 Warner Bros. Entertainment Inc. Semua Hak Cipta Terpelihara. HARRY POTTER dan FANTASTIC BEASTS Publishing Rights © J.K. Rowling. J.K. ROWLING WIZARDING WORLD adalah satu tanda dagangan milik J.K. Rowling dan Warner Bros. Entertainment Inc. Watak-watak, nama dan tanda-tanda yang berkaitan dalam PORTKEY GAMES, HARRY POTTER: HOGWARTS MYSTERY, HARRY POTTER dan FANTASTIC BEASTS adalah merupakan tanda dagangan bagi dan © Warner Bros. Entertainment Inc. Semua Hak Cipta Terpelihara.

WB GAMES LOGO, WB SHIELD: ™ & © Warner Bros. Entertainment Inc. (s18)

Hubungi
Jam City
Sarah Ross
310-924-1404
sarahr@jamcity.com
atau
Kenny Johnston
602-999-1890
kjohnston@jamcity.com
atau
ONE PR Studio (untuk Jam City di Amerika Syarikat)
Kjell Vistad | Gilberto Williams-Gamboa
510-893-3271
jamcity@oneprstudio.com
 
Sumber: Jam City

No comments:

Post a Comment