Tuesday, January 23, 2018

REVEAL GROUP BERPADU TENAGA DENGAN ABBYY UNTUK MENINGKATKAN AUTOMASI PINTAR DENGAN OCR TERMAJU DAN TEKNOLOGI PENANGKAPAN PINTAR

Pakar-pakar RPA Global, Reveal Group, telah bekerjasama dengan ABBYY, sebuah pembekal terkemuka bagi penyelesaian penangkapan pintar, untuk menambahkan penyelesaian RPA tradisional.
 
SYDNEY, 23 Jan (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Dalam satu kerjasama untuk meningkatkan dan mendorong kepada kemungkinan Automasi Proses Robotik (RPA), Reveal Group, pemimpin dunia di dalam transformasi operasi, hari ini mengumumkan perkongsian strategik mereka dengan vendor perisian, ABBYY. Perkongsian dengan Pengecaman Aksara Optikal (OCR) dan pembekal penyelesaian Penangkapan Pintar yang paling maju dan komprehensif di pasaran itu akan meluaskan keupayaan kognitif Reveal Group di dalam RPA untuk pelanggan baharu dan yang sedia ada.
 
Dalam usaha untuk memperluaskan had keupayaan RPA tradisional, langkah Reveal Group untuk mengintegrasikan perisian OCR penangkapan pintar termaju ABBYY ke dalam automasi mereka akan menghapuskan satu daripada senario operasi yang paling mencabar, mahal dan memakan masa: pemprosesan manual bagi dokumen yang diimbas. Perisian penangkapan pintar ABBYY yang terbaik di dalam kelasnya membolehkan pengekstrakan data yang canggih dan automatik yang menghasilkan di dalam output tekstual yang lebih cepat, berkualiti lebih tinggi dan automasi yang lebih mantap.
 
"Reveal Group sedang memanfaatkan ABBYY bagi membolehkan pelanggan kami untuk berada di hadapan dengan RPA termaju, mengintegrasikan teknologi kognitif yang terkini untuk mendapatkan sebuah tenaga kerja robotik yang lebih pintar," kata Ketua Pegawai Eksekutif Reveal Group, Ian Crouch. "Penangkapan pintar ABBYY yang tiada bandingannya dan keupayaan OCR, dengan digabungkan bersama kepakaran Reveal Group yang terkemuka di pasaran di dalam menyampaikan penyelesaian RPA dan Pengurusan Tenaga Kerja akan membuatnya satu perkongsian yang hebat dan menetapkan satu standard baharu untuk proses mengautomasikan perniagaan."
 
"Kami sangat teruja dengan perkongsian ini, yang akan memanfaatkan Penangkapan Pintar ABBYY yang terbaik di dalam kelasnya dan warisan di dalam linguistik dan pembelajaran mesin untuk meningkatkan penawaran Automasi Proses Robotik (RPA) bagi Reveal Group," kata Henry Patishman dari ABBYY. "Ketika penerimaan AI semakin diterima dengan pantas, adalah penting bagi perniagaan untuk memacukan inovasi digital dengan penyelesaian RPA yang meningkatkan keupayaan mereka dan menjimatkan wang dan masa."

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=10785

No comments:

Post a Comment