Wednesday, October 26, 2016

NTT COMMUNICATIONS SEKALI LAGI MENGAMBIL TEMPAT SEBAGAI SEBUAH PEMIMPIN DALAM GARTNER MAGIC QUADRANT 2016 BAGI HOS TERURUS YANG DIBOLEHKAN OLEH AWAN, ASIA/PASIFIK

TOKYO, 26 Okt (Bernama-BUSINESS WIRE) -- NTT Communications Corporation (NTT Com), sebuah pemimpin data, awan dan perhubungan antarabangsa di dalam Kumpulan NTT (NYSE: NTT), hari ini mengumumkan bahawa ia telah diletakkan di dalam kuadran Pemimpin dalam laporan*1 "Magic Quadrant untuk Hos Terurus yang Dibolehkan oleh Awam, Asia/Pasifik" yang diterbitkan oleh Gartner Inc. pada Oktober 2016 bagi tahun kedua berturut-turut, berdasarkan kepada keupayaan untuk melaksanakan dan kesempurnaan visi.

Gartner mentakrifkan hos terurus yang dibolehkan oleh awan (CEMH) sebagai penawaran hos yang membangunkan produk yang standard yang menggabungkan platform infrastruktur sistem yang dibolehkan oleh awan, yang terdiri daripada pengiraan, rangkaian dan perkakasan penyimpanan dengan perisian platform pengurusan awan bagi memudahkan layan diri dan peruntukan pantas dengan perkhidmatan terurus. Menurut Gartner, "Pembekal memerlukan satu strategi yang mantap untuk menjadi sebuah Pemimpin di Asia/Pasifik. Mereka perlu melabur di dalam produk mereka, liputan geografi dan keupayaan penghantaran ke tahap di mana mereka boleh menjadi pemain serantau yang kukuh. Untuk membina kedudukan pasaran mereka, mereka mesti mempunyai keupayaan dan kesediaan bagi melabur untuk masa hadapan."

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=9445

No comments:

Post a Comment