Tuesday, October 4, 2016

IKUTI JALAN BLOK LAND ROVER: DISCOVERY BAHARU MEMBUAT PENAMPILAN PERTAMA DI JAMBATAN TOWER BRIDGE LEGO GERGASI

- Land Rover Discovery Baharu membuktikan keupayaan tiada tandingannya pada struktur LEGO yang memecahkan Rekod Dunia Guinness
- Pelancaran mengagumkan ini menampilkan pelanggan istimewa Land Rover iaitu Bear Grylls, Sir Ben Ainslie dan Zara Phillips MBE.
- Keserbabolehan tujuh tempat duduk bersaiz lengkap yang ditunjukkan oleh Sir Ben Ainslie dan pasukan pelayaran Land Rover BAR, pencabar British untuk  America’s Cup untuk kali ke-35.
- Tower Bridge London dihasilkan daripada 5,805,846 blok LEGO, mengatasi rekod terdahulu sebanyak 470,646 keping
- Untuk maklumat lengkap mengenai Land Rover Discovery Baharu, sila lawati www.media.landrover.com

SOLIHULL, United Kingdom, 30 Sept (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- Land Rover telah melancarkan SUV tujuh tempat duduk Discovery Baharu dengan memecahkan Rekod Dunia Guinness untuk binaan LEGO yang terbesar pernah dibina.
Foto dilampirkan bersama pengumuman ini  terdapat di http://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/4d374d62-1f31-4659-ae79-cd92580eb74c 

Pemilik Land Rover yang telah lama menggunakan kenderaan Land Rover iaitu Bear Grylls, Sir Ben Ainslie dan Zara Phillips mengambil bahagian dalam pelancaran model Land Rover yang paling versatil secara langsung di sekeliling versi LEGO Tower Bridge London setinggi 13 meter.

No comments:

Post a Comment