Tuesday, May 9, 2023

EGGDROP MEMACU PEMASARAN GLOBAL DENGAN MENGADAKAN KERJASAMA KANDUNGAN PELBAGAI HIBURAN DARI KOREA




"Kerjasama kandungan pelbagai hiburan dari Korea EGGDROP memacu Keutamaan jenama dan kesedaran global F&B"
EGGDROP Menyokong Penerbitan Musim Susulan Drama Korea yang Berjaya Di Dunia


SEOUL, Korea Selatan, 9 Mei (Bernama-BUSINESS WIRE) -- EGGDROP, jenama sandwic telur premium Golden Hind (Ketua Pegawai Eksekutif, Young-woo Noh), baru-baru ini telah mengumumkan sokongan untuk penerbitan drama pada separuh kedua tahun ini dan bekerjasama dengan saluran YouTube yang terkenal di dunia bertujuan mengukuhkan keutamaan jenama dan mempercepat pemasaran global.

Pada bulan Mac, EGGDROP menandatangani kontrak sokongan penerbitan untuk drama "The Uncanny Counter Season 2” yang akan datang (dijadualkan akan disiarkan di tvN pada bulan Julai 2023, penerbitan Studio Dragon, Betty & Creators). Berdasarkan siri webtoon asal, drama tersebut telah memperoleh populariti yang amat besar dalam kalangan penonton global di Netflix. Musim pertama drama tersebut ditayangkan di OCN, stesen TV Korea yang pakar dalam filem dan mencatatkan penilaian tertinggi yang pernah diperoleh (11%, Nielsen Korea) untuk drama pada bulan Januari 2021.

EGGDROP juga akan menerbitkan kandungan kerjasama dengan penggiat YouTube terkenal "Korean Englishman". Melalui kerjasama ini, syarikat menyasar untuk meningkatkan lagi populariti jenama tersendiri dalam kalangan pengguna Korea sebagai jenama "sihat dan sedap". Tambahan pula, EGGDROP menyasar untuk meluaskan jangkauan dalam kalangan pengguna MZ global yang mempunyai daya tarikan kuat untuk sandwic ala Korea yang sedap.

Dalam beberapa tahun kebelakangan ini, EGGDROP telah berjaya mengembangkan perniagaan dan jangkauan dengan pembukaan 'Kedai Global Pertama (Global 1st Store)' di Bangkok, Thailand dan kedai Lapangan Terbang Antarabangsa Incheon pada bulan Disember 2022. Syarikat tersebut juga telah bekerja keras mengekalkan kawalan kualiti yang ketat dan membangunkan menu baharu.

"Sejak pembukaan semula, bilangan peminat asing EGGDROP yang mengunjungi Lapangan Terbang Antarabangsa Incheon, Hongdae dan kedai Dongdaemun kami telah meningkat dengan ketara," kata Young-woo Noh, Ketua Pegawai Eksekutif Golden Hind. "Jika terdapat kandungan global yang boleh sama menang dengan jenama kami yang sihat dan sedap, kami akan bekerjasama secara aktif dengan kandungan tersebut bagi membolehkan lebih ramai individu dapat merasai EGGDROP.”

Gambaran Keseluruhan EGGDROP

Telur Menjadi Lebih Baik dengan EGGDROP.
EGGDROP ialah jenama sandwic telur premium yang diinspirasikan oleh telur sebagai “makanan lengkap”, yang memasak hidangan sihat di sekeliling telur hancur diperbuat dengan telur gred A+ dan bahan segar.

Gambaran Keseluruhan Golden Hind

Golden Hind ialah syarikat muda dan berinovatif, serta menyokong “Perniagaan Makanan” sebagai syarikat francais restoran yang ditubuhkan pada tahun 2017 di Seoul, Republik Korea. Pada masa ini, EGGDROP merupakan perniagaan yang terkemuka dan sedang menerajui pelbagai jenama lain.

Pertanyaan Mengenai Francais EGGDROP: https://eggdrop.co.kr/en/franchise/inquiry.php

Galeri Multimedia/Foto Sedia Ada: https://www.businesswire.com/news/home/53391590/en

Teks bahasa sumber asal pengumuman ini adalah versi rasmi yang sahih. Terjemahan yang disediakan hanya sebagai penyesuaian sahaja, dan hendaklah di silang-rujuk dengan teks bahasa sumber, yang satu-satunya versi teks dengan kesan undang-undang.
  
http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=17090

No comments:

Post a Comment