Thursday, September 17, 2020

LITHIUM WERKS, B.V. MENGUMUMKAN PEMBENTUKAN UNIT PERNIAGAAN PRESTASI TINGGI PENGKHUSUSAN BAHARU YANG AKAN BEKERJASAMA DENGAN PENGELUAR KERETA SPORT GLOBAL YANG TERKEMUKA UNTUK PENGELEKTRIKAN ARMADA MEREKA DAN UNTUK MEMBEKALKAN BATERI LITIUM YANG PALING PANTAS DAN BERKUASA DI DUNIA

AUSTIN, Texas dan ENSCHEDE, Belanda, 17 Sept (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- Lithium Werks, memanfaatkan portfolio harta intelektual perdana Ferum Fosfat Litium mereka, menampilkan bahan katod Nanophosphate® miliknya yang dibangunkan MIT dan bahan bervoltan tinggi baharu yang lain, dan lebih sedekad membangunkan kepakaran penyalutan bertaraf dunia dan reka bentuk sel berpaten, unit baharu syarikat ini akan bekerja dengan syarikat kereta sport mewah utama terkemuka dunia untuk membolehkan mereka melancarkan kereta sport elektrik yang mengubah keadaan dan inovatif dengan kuasa, kelajuan dan prestasi yang tiada bandingan.


Sebagai sebahagian daripada inisiatif baru ini, Lithium Werks juga mengumumkan bahawa unit perniagaan baharu ini akan dapat menyampaikan beberapa saiz sel baharu, selain format sel 18650 dan 26650 semasa. Saiz sel baharu ini termasuk saiz sel silinder 18700, 21700 dan 26700. Hal ini akan membolehkan pek dan penyelesaian dalam pelbagai bentuk dan saiz bergantung pada keperluan OEM.

Lithium Werks berhasrat untuk membentuk masa depan kereta sport mewah dan sukan motor yang menampilkan pengikat, polimer khusus, campuran dan bahan berhablur nano baharu berserta dengan sel berpaten, menyampaikan bateri yang akan memenuhi prestasi yang paling mencabar dalam kedua-dua kepantasan dan kuasa yang sebelum ini dianggap mustahil.

Untuk maklumat lanjut, sila hubungi kami di https://lithiumwerks.com/contact/

Perihal Lithium Werks - Lithium Werks dibentuk pada tahun 2017 dan secara senyap-senyap telah mendapat kedudukan utama dunia bagi bahan, sel, modul dan sistem pengurusan bateri Ferum Fosfat Litium. Syarikat ini merupakan salah sebuah syarikat bateri ion litium yang paling pantas berkembang di dunia dan peneraju global dalam paten dan produk LFP, dengan operasi di China, Eropah dan Amerika Syarikat. Untuk maklumat lanjut tentang Lithium Werks, sila lawati www.lithiumwerks.com.

SUMBER: Lithium Werks

--BERNAMA

No comments:

Post a Comment