Monday, October 8, 2018

HARRY POTTER: HOGWARTS MYSTERY MERAYAKAN SENI KEGELAPAN DENGAN KANDUNGAN HALLOWEEN

LOS ANGELES, 8 Okt (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Jam City:

Siaran media ini mempunyai ciri-ciri multimedia. Sila lihat siaran lengkap di sini: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=51875192&lang=en

Siapa: Jam City, sebuah studio permainan mudah alih yang berpusat di Los Angeles, dengan kerjasama Warner Bros. Interactive Entertainment Portkey Games, sebuah label yang dikhususkan untuk membuat pengalaman mudah alih dan permainan video Dunia Sihir baharu yang menempatkan pemain di tengah-tengah pengembaraan mereka sendiri, yang diilhami oleh cerita asal J.K. Rowling.

Apa: Di dalam permainan mudah alih Harry Potter: Hogwarts Mystery yang popular itu, pemain terdedah kepada ciri-ciri kegelapan di dalam Dunia Sihir, dengan menghadapi banyak keadaan yang membahayakan selama mereka mengikuti pengajian Hogwarts mereka. Ketika menghadiri kelas, pemain menyelidiki ke dalam penyiasatan kehilangan saudara lelaki mereka, yang membawa mereka kepada misteri Bilik Kebal Sumpahan itu. Dari menghadapi Boggarts si pengkhianat itu pada Tahun Tiga, kepada menerokai bahaya di Hutan Terlarang pada Tahun Empat, Seni Kegelapan hadir di tengah-tengah keselamatan kelas dan perayaan di sekolah yang dihormati itu.

Oktober bermula di Harry Potter: Hogwarts Mystery dengan bakat perayaan sebagai pelajar, kakitangan dan bayang-bayang yang mengerikan yang bersiap sedia untuk perayaan Hallowe'en. Great Hall itu kini dihiasi dengan labu dan hiasan yang menyeramkan, dan hantu Hogwarts -- Nick yang hampir tidak berkepala, Fat Friar, Bloody Baron, dan Grey Lady -- telah berkumpul untuk acara tahunan yang sangat dinanti-nantikan ini. Tetapi sebuah bayang-bayang menyelubungi prosiding itu sebagai satu usaha sampingan bermusim bermula pada pertengahan bulan, memperkenalkan corak nada yang bersifat jahat dan sensitif kepada cerita itu. Pemain akan perlu menggunakan senjata mereka yang sepenuhnya dengan kuasa sihir yang mempertahankan diri, daripada Hex-Deflection kepada mantra Stupefy yang menakjubkan, ketika tentera gelap tiba di lapangan Hogwarts pada bulan penuh.

Ketika pencarian sampingan bermusim ini berlaku, pemain juga boleh menguji kemahiran pertahanan mereka dalam satu acara Kelab Pertarungan khas. Dengan menggunakan Melofors Jinx, pemain akan dapat mengubah buat sementara waktu kepala lawan mereka menjadi labu, sekali gus membawa rasa musim luruh ke acara berulang dalam permainan itu.

Untuk butiran lanjut mengenai Harry Potter: Hogwarts Mystery dan bagi berhubungan dengan peminat lain, sila layari www.facebook.com/HPHogwartsMystery/, www.twitter.com/HogwartsMystery, dan bagi mendapatkan maklumat lanjut sila layari www.HarryPotterHogwartsMystery.com/.

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=11484

No comments:

Post a Comment