Thursday, April 26, 2018

JDS DEVELOPMENT GROUP MEMPEROLEH PEMBIAYAAN PEMBINAAN SEBANYAK $137 JUTA DARIPADA MADISON REALTY CAPITAL UNTUK KONDOMINIUM TERSENDIRI MIAMI BEACH MONAD TERRACE

Madison Realty Capital yang berpusat di New York Menyediakan Pembiayaan Akhir untuk Kerja Binaan Pertama Pemenang Pritzker Prize Jean Nouvel di Miami

MIAMI, 26 April (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- Madison Realty Capital yang berpusat di New York telah memberikan pinjaman pembinaan sebanyak $137 juta kepada JDS Development Group yang berpusat di New York untuk Monad Terrace. Urus janji ini menunjukkan keyakinan kepada kumpulan pembangunan, produk reka bentuk tinggi oleh arkitek Jean Nouvel yang memenangi Pritzker Prize serta inventori dan kelangsungan pembangunan pasaran baharu South Beach yang sangat terhad. Pembiayaan ini akan membekalkan modal penuh kepada projek, yang terdiri daripada 59 kediaman pesisiran yang direka bentuk secara individu.

“Ini merupakan tanah yang unik di dalam kawasan kediaman pesisiran perdana tertutup di South Beach, Miami dan kami teruja untuk menutup transaksi yang lain dengan pemaju yang terhormat seperti Michael Stern,” kata Josh Zegen, Pengasas Bersama dan Prinsipal Pengurusan MRC. "Di samping itu, hampir tidak ada produk pembangunan baharu di kawasan South Beach pada masa ini, oleh itu kami menawarkan penyelesaian pembiayaan tersuai untuk keperluan JDS berdasarkan pengetahuan kami tentang pasaran. Ini merupakan peluang istimewa untuk menyokong pasukan terbaik dalam salah satu pasaran yang paling menarik untuk hartanah. “

“Pemerolehan pinjaman ini menunjukkan kekuatan projek, daya tarikan pasaran Miami Beach dan permintaan keseluruhan untuk perumahan mewah di Miami,” ujar Michael Stern, Pengasas dan Rakan Pengurusan JDS Development. “Monad Terrace berfungsi sebagai mercu tanda untuk pembangunan yang difikirkan dengan teliti dan inovatif yang juga cantik dan mempunyai identiti seni bina yang kuat. Produk ini tidak seperti yang lain di Miami Beach, yang diiktiraf oleh kumpulan MRC. Kami berasa senang hati untuk bekerjasama dengan mereka dalam projek ini kerana mereka melaksanakan kerja dengan cepat dan profesional.”

Sebagai bukti lebih lanjut, jualan di Monad Terrace adalah secara purata hampir $ 2,000 /kaki persegi dan unit emper di bawah kontrak untuk $2,700 per kaki, satu rekod dalam kejiranan.

“Momentum jualan telah ada dan kami jangkakan ini akan berterusan dalam lonjakan yang mantap sehingga penghabisan jualan,” kata Jay Phillip Parker, CEO Douglas Elliman Florida.

Monad Terrace menawarkan kediaman antara dua hingga lima bilik tidur berkeluasan 1,453 hingga 5,350 kaki persegi ruang dalaman. Pembeli adalah terlindung dengan janji temu dan ciri-ciri mewah termasuk akses lif persendirian, dapur dan bilik mandi tersuai oleh Jean Nouvel dan teres luaran yang luas. Bangunan ini menawarkan pengalaman kehidupan luar-dalam yang sebenar, menampilkan taman mendaki dan kolam pembayang yang melengkapkan lagun tengah dan pemandangan laut hartanah.

Salah satu aspek yang mungkin paling menonjol ialah cara projek itu menggabungkan tanggungjawab kepada alam sekitar dengan ciri-ciri daya tahan iklim yang inovatif ke dalam seni bina, bermula dengan menaikkan bangunan sebanyak 11.5 kaki, jauh melebihi standard Miami Beach.

Pembinaan sedang dijalankan, dengan asas bangunan yang hampir siap. Menara ini dijangka untuk membangun pada Musim Bunga 2018 dan dijangka untuk siap pada Musim Luruh 2019. Projek ini direka bentuk dengan kolaborasi bersama Kobi Karp Architecture and Interior Design, Inc. Yang berpusat di Miami.

JDS telah diwakili oleh Douglas B. Heitner, Erik Nygaard dan Albert J. Delgado daripada Kasowitz Benson Torres LLP. Madison Realty Capital telah diwakili oleh Jerold C. Feuerstein daripada Kriss & Feuerstein LLP. Pembiayaan telah diberikan oleh kumpulan JLL yang diketuai oleh Aaron Appel.

Jualan dan pemasaran untuk Monad Terrace diuruskan secara eksklusif oleh Douglas Elliman Development Marketing.

Untuk mendapatkan maklumat lanjut, sila lihat monadterrace.miami atau lawati galeri jualan di 1400 Alton Road, Miami Beach.

Perihal Madison Realty Capital (MRC)
MRC ialah firma pelaburan hartanah yang berpusat di New York yang menguruskan pelaburan ekuiti dan hutang hartanah di pasaran tengah.  Diasaskan pada 2004, MRC telah melabur dalam lebih kurang $7 bilion transaksi dalam sektor berbilang keluarga, peruncitan, pejabat, perindustrian dan hotel.

Perihal JDS Development Group
JDS Development Group ialah firma pembangunan hartanah, pembinaan dan pemerolehan yang meningkatkan standard projek kediaman, hospitaliti dan projek guna campur di Bandar New York dan Miami. JDS mempunyai lebih daripada sembilan juta kaki persegi hartanah di pelbagai peringkat pembangunan, termasuklah Walker Tower dan Stella Tower yang telah mencipta rekod, Bangunan American Copper, 111 West 57th Street dan Fitzroy, matlamat JDS adalah untuk mendefinisikan semula maksud pemaju hartanah dalam abad ke-21. Firma berdedikasi untuk meningkatkan tahap reka bentuk dan menjajarkan insentif dalam menonjolkan landskap urban dengan lebih baik melalui bangunannya. Lawati: www.jdsdevelopment.com.

Pertanyaan media, hubungi
Zakarin Martinez Hubungan Awam: (305) 372-2502
Jenna D’Aniello – jenna@zm-pr.com

Sumber : Madison Realty Capital

--BERNAMA

No comments:

Post a Comment