Monday, April 9, 2018

BERKSHIRE HATHAWAY SPECIALTY INSURANCE MEMPERKENALKAN DASAR EKSEKUTIF SYARIKAT PERSENDIRIAN PERTAMA & PORTFOLIO TANPA UNTUNG DI ASIA

BOSTON, 9 April (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Syarikat Berkshire Hathaway Specialty Insurance (BHSI) hari ini memperkenalkan dasar Portfolio Eksekutif Syarikat Persendirian Pertama dan Portfolio Eksekutif Organisasi Tanpa Untung Pertama di Asia.
 
"Pembentukan portfolio Syarikat Persendirian dan Organisasi Tanpa Untung kami menyediakan liputan kontemporari yang mempunyai kesan yang luas, yang disokong oleh kekuatan kewangan BHSI," kata Nero Shiu, Pengurus Kanan, Eksekutif & Barisan Profesional, BHSI di Hong Kong. "Kedua-dua dasar mencerminkan komitmen kami untuk menyediakan penyelesaian yang ringkas dan padat yang diperlukan oleh pelanggan untuk menghadapi risiko liabiliti pengurusan yang pelbagai di dalam dunia hari ini."
 
Portfolio Syarikat Persendirian itu meluaskan liputan kepada kedua-dua individu dan entiti dan termasuk Liabiliti Pengarah & Pegawai, Liabiliti Amalan Pekerjaan, dan Ketidakjujuran Pekerja.
 
Portfolio Organisasi Tanpa Untung itu menawarkan perlindungan yang serupa, dengan penambahan bagi perlindungan Ganti Rugi Profesional untuk menangani keperluan khusus bagi sebuah organisasi tanpa untung. Ciri-ciri utama termasuk liputan kos prasiasatan, liputan kehadiran mahkamah, dan kos kemajuan bagi pembelaan. Perlindungan Ganti Rugi profesional termasuk liputan untuk tindakan pembetulan bagi membantu organisasi tanpa untung mengurangkan kemungkinan kerugian dan mengelakkan tuntutan.
 
"Dasar-dasar baharu kami menangani pelbagai bidang keluasan bagi tuntutan syarikat persendirian, organisasi tanpa untung, dan pengarah-pengarah dan pegawai-pegawai mereka yang mungkin hadapi pada hari ini -- dari tuntutan mahkamah yang timbul daripada pelanggaran bagi keperluan pematuhan dan pendedahan, kepada kecurian pekerja, kepada dakwaan yang dicetuskan oleh tindakan pekerja," kata Edwin Sim, Penolong Naib Presiden, Eksekutif & Barisan Profesional, BHSI di Singapura.
 
Untuk maklumat lanjut, sila hubungi Nero Shiu di Hong Kong di Nero.Shiu@bhspecialty.com/ +852 3729 1363 atau Edwin Sim di Edwin.Sim@bhspecialty.com/ +65 6675 1508 di Singapura.
 
Berkshire Hathaway Specialty Insurance (www.bhspecialty.com) menyediakan hartanah komersil, mangsa, liabiliti profesional penjagaan kesihatan, eksekutif dan talian profesional, jaminan, perjalanan, program, kehilangan terhenti perubatan, dan insurans pemilik rumah. Terma bagi perlindungan sebenar dan muktamad bagi kesemua talian produk mungkin berbeza-beza. Di rantau Asia Timur Tengah, ia menaja jamin dalam Syarikat Berkshire Hathaway Specialty Insurance, yang memiliki penarafan kekuatan kewangan A++ dari AM Best dan AA+ dari Standard & Poor's. Berpusat di Boston, Berkshire Hathaway Specialty Insurance mempunyai pejabat di Atlanta, Boston, Chicago, Houston, Indianapolis, Irvine, Los Angeles, New York, San Francisco, San Ramon, Seattle, Stevens Point, Auckland, Brisbane, Dubai, Dublin, Düsseldorf, Hong Kong, Kuala Lumpur, London, Macau, Melbourne, Singapura, Sydney dan Toronto. Untuk maklumat lanjut, sila hubungi info@bhspecialty.com.

Lihat versi sumber di  businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20180408005019/en/
 
Hubungi

Syarikat Berkshire Hathaway Specialty Insurance
JoAnn Lee, +1 617-936-2937
 
Sumber : Berkshire Hathaway Specialty Insurance
 
Teks bahasa sumber asal pengumuman ini adalah versi rasmi yang sahih. Terjemahan yang disediakan hanya sebagai penyesuaian sahaja, dan hendaklah di silang-rujuk dengan teks bahasa sumber, yang satu-satunya versi teks dengan kesan undang-undang.
 
--BERNAMA

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=11011

No comments:

Post a Comment