Friday, March 10, 2017

ELASTIC UMUM PENERIMA ANUGERAH PUNCA ELASTIC SULUNG; RAIKAN SEMANGAT DAN KESETIAAN KOMUNITI ELASTIC DAN PROJEK MEREKA MENINGKATKAN KEBAIKAN UNTUK SEMUA

SAN FRANCISCO, 9 Mac (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- (Elastic{ON}17) – Elastic hari ini mengumumkan penerima Anugerah Punca Elastik  yang buat julung kali diadakan pada ucap tama perasmian Elastic{ON}17. Keraian semangat dan kesetiaan komuniti Elastic, Anugerah Punca mengiktiraf tiga projek yang menggunakan Elastic Stack dalam meningkatkan kebaikan untuk semua. Para penerima termasuk eHealth Africa untuk pusat panggilan terfokus Ebola dan aplikasi pemantauan kesihatan mereka; IST Research untuk memerangi pengedaran seks dan perdagangan hamba, serta menyokong usaha kemanusiaan dengan teknologi; dan NoSchoolViolence.org bagi mengurangkan keganasan di sekolah dengan Pangkalan Data Keselamatan Sekolah Kebangsaan.

Anugerah Punca Elastic merupakan sebahagian daripada misi Elastic yang bersifat dermawan yang semakin berkembang, yang akan terus berkembang dalam memberikan manfaat kepada pertubuhan bukan berorientasikan keuntungan yang menggunakan perisian Elastic. Dalam tahun pertamanya, Anugerah Punca merangkumi pencalonan daripada pelbagai organisasi yang berusaha untuk meningkatkan keadaan insan, meningkatkan alam sekitar global atau membantu populasi tertentu yang memerlukan. Barisan hakim -- termasuk Steven Schuurman, Pengasas Bersama dan Ketua Pegawai Eksekutif Elastic, Shay Banon, Pengasas Bersama dan Ketua Pegawai Teknologi Elastic dan Leah Sutton, Naib Presiden Sumber Manusia Elastic -- menilai penyertaan berdasarkan kesan dan jangkauan mereka. Setiap pasukan projek yang dipilih menerima tiket persidangan percuma dan penginapan di hotel untuk sehingga dua ahli projek dan akan ditampilkan dalam pelbagai acara khas di Elastic{ON}17.

“Saya sentiasa mengagumi keadaan penggunaan inovatif yang direalisasikan dengan Elastic Stack dan kita telah melihat dengan Anugerah Punca, tiada had untuk orang ramai memanfaatkan teknologi kami bagi meningkatkan kehidupan,” ujar Steven Schuurman, Pengasas Bersama dan Ketua Pegawai Eksekutif Elastic. “Kami sungguh berbesar hati dengan pencalonan yang kami terima dan teruja untuk berkongsi kisah kejayaan penerima, dengan harapan memberi sumber inspirasi kepada lebih banyak idea yang membawa perubahandaripada komuniti kami yang luar biasa.” 

No comments:

Post a Comment