Tuesday, March 7, 2017

BERKSHIRE HATHAWAY SPECIALTY INSURANCE COMPANY LANCAR INSURANS DAN PERKHIDMATAN KEMALANGAN & KESIHATAN DI ASIA, MENAMAKAN KETUA BAGI BARISAN PRODUK

BOSTON, 6  Mac (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Berkshire Hathaway Specialty Insurance Company (BHSI) hari ini mengumumkan bahawa ia telah memperkenalkan Kemalangan Diri Berkumpulan, Kembara Korporat dan Insurans Perubatan Pegawai Dagang di Singapura dan Hong Kong. Syarikat itu juga menamakan Kok Leong Koo sebagai Pengurus Pengunderaitan, Kemalangan & Kesihatan, yang berpangkalan di Singapura, dan Janus Law sebagai Penolong Naib Presiden, Kemalangan & Kesihatan yang berpangkalan di Hong Kong.

Produk Kembara Korporat dan Insurans Perubatan Pegawai Dagang BHSI ini menggabungkan perlindungan dengan akses 24/7 kepada Perkhidmatan Penjagaan dan Rencam BHSI. Perkhidmatan ini termasuk perubatan kecemasan, pemindahan dan bantuan penghantaran balik; rujukan perubatan; bantuan mendapatkan semula bagasi yang hilang; dan sokongan Rencam di seluruh dunia untuk perkara seperti tempahan di saat akhir kepada perkhidmatan penjagaan rumah. Insurans Kemalangan Diri Berkumpulan baharu syarikat itu juga menawarkan liputan yang luas dengan fleksibiliti bagi pelbagai faedah tambahan.

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=9811

No comments:

Post a Comment