Friday, June 17, 2016

GENTING HONG KONG AKAN MENYEDIAKAN TETAMU JENAMA STAR CRUISES DENGAN PENYAMBUNGAN ARMADA YANG TERKEMUKA DI DALAM INDUSTRI DARIPADA HARRIS CAPROCK

HOUSTON, 16 Jun (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Genting Corporate Services (HK) Limited telah memilih Harris CapRock Communications (HCC) untuk mengubah perkhidmatan komunikasi di atas enam buah kapal armada Star Cruises. Star Cruises adalah satu daripada syarikat pelayaran yang terbesar di dunia dan merupakan syarikat pelayaran terkemuka di rantau Asia Pasifik.

Harris CapRock akan menggunakan teknologi dan peralatan canggih mereka untuk meningkatkan lebar jalur kepada hampir 300% di atas kapal Star Cruises Superstar Virgo, Superstar Gemini, Superstar Libra, Superstar Aquarius, Star Pisces dan Taipan. Penyelesaian itu menggunakan rangkaian Capaian Berbilang Bahagian Masa (TDMA) Harris CapRock. Berbeza dengan rangkaian TDMA yang tradisional, rangkaian khusus memastikan capaian kepada tahap jalur lebar yang komited pada setiap masa, sekali gus memberikan satu inovasi melalui rangkaian TDMA yang konvensional.

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=9068

No comments:

Post a Comment