Wednesday, November 1, 2023

OFFSIDE - PESTA MUZIK POST ROCK TERBESAR DI ASIA AKAN DATANG TIDAK LAMA LAGI




HUZHOU, China, 31 Okt (Bernama-BUSINESS WIRE) --
 Pada 4-5 November, Pesta Muzik Offside, pesta muzik post-rock terbesar di Asia, akan diadakan di Anji Zhejiang. Acara ini akan berlangsung selama dua hari dan beberapa kumpulan post-rock yang terkenal dijemput menyertai, termasuk Wang Wen, God is an astronaut, Mooncake, April Rain dan sebagainya.

Pesta Muzik Offside berbeza daripada barisan persembahan pesta muzik tradisional. Pesta ini menyokong untuk "menyandarkan kepada muzik awal". Matlamat pesta muzik ini ialah untuk menghubungkan semua individu dengan sensasi melalui muzik, serta badan dan bukannya perkataan dan untuk mendapatkan "offside" daripada keadaan status quo.

Untuk menekankan tema pesta muzik ini dan bergabung dengan “bisikan semula jadi” dan "resonans alat muzik", Penganjur sengaja memilih bandar Anji, yang terkenal dengan hutan buluh dan teh putih, serta berharap setiap aspek alam semula jadi dan kemanusiaan akan bergema, akhirnya mencipta utopia, apabila alam semula jadi, muzik dan manusia wujud bersama dalam harmoni.

Selain persembahan muzik, penganjur akan mewujudkan “Komuniti Offside” dengan semua peserta. Ini merangkumi empat tema utama: perpaduan, tanggungjawab, identiti tersendiri dan penyertaan. Tambahan pula, ini meliputi masyarakat, pembangunan mampan, pelbagai ungkapan, ruang guna sama dan aspek lain, untuk membina platform awam bertujuan merangsangkan persepsi yang lebih sensitif dan imaginasi muzik baharu, seni dan kehidupan.

Kehidupan diteruskan, muzik terus berkumandang. Mari kita buang label rakaman, terjun ke dalam gelombang muzik dan mencari kehidupan yang tidak ditakrifkan.

Galeri Multimedia/Foto Sedia Ada: https://www.businesswire.com/news/home/53702004/en
 
Teks bahasa sumber asal pengumuman ini adalah versi rasmi yang sahih. Terjemahan yang disediakan hanya sebagai penyesuaian sahaja, dan hendaklah di silang-rujuk dengan teks bahasa sumber, yang satu-satunya versi teks dengan kesan undang-undang. 

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=17605

No comments:

Post a Comment