Wednesday, November 22, 2023

FLOSHIP DIPILIH SERTAI PROGRAM ELIT HKSTP, MENGESAHKAN INOVATIF & POTENSI PERTUMBUHAN

HONG KONG, 20 Nov (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- Floship, penyedia penyelesaian rantaian bekalan berkitar global yang terkemuka, dengan sukacitanya mengumumkan pemilihannya untuk menyertai Program Elit Taman Sains dan Teknologi Hong Kong (HKSTP). Pengiktirafan ini mengukuhkan lagi kedudukan Floship sebagai peneraju dalam industri perisian rantaian bekalan, dengan potensi untuk menjadi syarikat terkemuka di seluruh dunia.

Pemilihan ke Program Elit merupakan peristiwa penting bagi Floship, kerana ia menyertai portfolio eksklusif syarikat paling inovatif di Hong Kong. Pencapaian ini menyusuli beberapa siri perkembangan luar biasa untuk syarikat teknologi yang berkembang pesat sepanjang tahun lalu. Ini termasuk perkongsian komersial strategik dengan gergasi logistik FedExkerjasama peneraju dengan firma teknologi yang berpangkalan di AS Zonos dan pengiktirafan yang dihormati kerana dinamakan dalam Senarai 100 Terkemuka.

Meluahkan rasa terujanya, Joshua Tsui, Ketua Pegawai Eksekutif Floship, menyatakan, “Terpilih untuk menyertai Program Elit HKSTP adalah satu keistimewaan yang luar biasa dan menambahkan lagi tahun yang telah menjadi tahun penting dalam pertumbuhan kami. Kami sangat teruja menjadi antara perniagaan yang paling berfikiran ke hadapan dan inovatif di Hong Kong sebagai syarikat LogTech yang terkemuka. Visi Floship adalah untuk mencipta perisian logistik bersepadu yang paling komprehensif di pasaran dan menerima sokongan ini daripada Program Elit dan HKSTP mengukuhkan aspirasi kami untuk menjadi perisian pilihan untuk pengurusan rantaian bekalan di seluruh dunia.”

Program Elit HKSTP ialah inisiatif pembiayaan berasaskan pencapaian 3 tahun eksklusif yang menawarkan bantuan kepada perusahaan teknologi yang menunjukkan potensi pertumbuhan kukuh untuk mengembangkan perniagaan mereka melangkaui Hong Kong dengan objektif terunggul mempunyai nilaian lebih satu bilion. Sebagai sebuah syarikat Program Elit, Floship akan mendapat akses kepada peralatan, perisian dan kemudahan makmal bertaraf dunia HKSTP, selain menerima bimbingan pakar, sokongan dan pembiayaan. 

No comments:

Post a Comment