Friday, August 25, 2023

MEMPROMOSIKAN DALAM PASARAN SINGAPURA DAN MALAYSIA, HADIAH DAN TAWARAN HEBAT YANG TIDAK TERHINGGA - DOIT TAIPEI MELANCARKAN BEG HADIAH PERJALANAN TAIPEI YANG PENUH DENGAN KHAZANAH

 

Perusahaan pelancongan Singapura dan Malaysia gembira bertemu dengan rakan sejawat dari Taipei. (Foto: Business Wire)

TAIPEI, Taiwan, 25 Ogos (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Jabatan Penerangan dan Pelancongan (DOIT), Kerajaan Taipei City mengetuai tiga aktiviti promosi pelancongan dan pertukaran industri pasca COVID di Singapura dan Malaysia dari 21 hingga 25 Ogos. Pesuruhjaya Chen Shu-Hui secara peribadi telah melancarkan “Beg Hadiah Perjalanan Taipei,” “Pakej Eksklusif Pelancong Singapura dan Malaysia,” dan tawaran istimewa lain, dengan tujuan untuk menarik lebih ramai pelawat dari Singapura dan Malaysia.

Untuk pengembara beragama Islam yang pertama kali melawat Taiwan, DOIT mengesyorkan tarikan bandar klasik seperti Taipei 101, Muzium Istana Negara dan Liberty Square. Untuk pengembara berketurunan Cina dengan kadar lawatan semula yang tinggi, tarikan yang muncul seperti Pusat Muzik Taipei, Pusat Seni Persembahan Taipei dan Rongjin Gorgeous Time merupakan destinasi yang sangat memuaskan. Pesuruhjaya Chen mengingatkan semua orang bahawa Taipei hanya 4 hingga 5 jam dari Singapura/Malaysia, dan kempen ini bertujuan untuk menarik lebih ramai pengembara ke Taipei yang dijamin sebagai tempat percutian yang penuh dengan keajaiban.

12 perusahaan yang mengambil bahagian dalam kempen ini merangkumi hotel ikonik, daerah komersial, penjual cenderamata, penyedia makanan dan minuman, salun perkahwinan dan jenama kreatif budaya. DOIT menyerlahkan Taipei City dengan menganjurkan pelbagai acara menarik, terutamanya sambutan Ambang Tahun Baharu Taipei pada 31 Disember, yang diakhiri dengan pertunjukan bunga api Taipei 101, menarik ratusan ribu orang menyertai perayaan menghitung detik Tahun Baharu. Berikutan itu, Festival Tanglung Taipei 2024 akan berlangsung pada bulan Februari. Duo ini membentuk pameran utama musim perayaan “Tahun Baharu berganda” klasik Asia. Semua penjelajah antarabangsa dijemput hadir untuk menyertai perayaan yang hebat ini!

Sebagai tarikan, Kerajaan Taipei City mempunyai program tawaran istimewa yang hebat bermula dari 1 September hingga 31 Disember. Hanya beli tiket China Airlines untuk perjalanan dari Singapura/Kuala Lumpur ke Taipei dan terima “Beg Hadiah Perjalanan Taipei” edisi terhad eksklusif yang mengandungi tiket pengangkutan tempatan, kupon hadiah daerah beli-belah dan baucar penginapan hotel Kami juga melancarkan “Pakej Eksklusif Pelancong Singapura dan Malaysia” – dalam tempoh ini, pelancong hanya perlu mengemukakan pasport untuk menikmati mi daging lembu secara percuma, pastri DIY dan tawaran sesi foto salun perkahwinan. Daya tarikan ini memastikan kejutan yang berbeza sepenuhnya untuk setiap lawatan Taipei.

https://www.tpedoit.gov.taipei

Galeri Multimedia/Foto Sedia Ada:
https://www.businesswire.com/news/home/53544333/en

Teks bahasa sumber asal pengumuman ini adalah versi rasmi yang sahih. Terjemahan yang disediakan hanya sebagai penyesuaian sahaja, dan hendaklah di silang-rujuk dengan teks bahasa sumber, yang satu-satunya versi teks dengan kesan undang-undang.
 
Hubungi
Shi-Xun Lin, Penolong Bahagian
qa-rellarce@gov.taipei
 
Sumber: Jabatan Penerangan dan Pelancongan, Kerajaan Taipei City

--BERNAMA

No comments:

Post a Comment