Thursday, September 15, 2022

CANVA MEMPERKENALKAN SUITE PRODUK TEMPAT KERJA BAHARU UNTUK ERA MODEN DI ACARA CANVA CIPTA YANG SULUNG

 

Canva memperkenalkan suite produk tempat kerja baharu untuk era moden pada acara Canva Cipta yang sulung (Grafik: Business Wire)

Organisasi dalam semua saiz kini diberi kuasa untuk membayangkan semula pendekatan untuk mereka bentuk kerja dalam cara yang dapat memacukan pertumbuhan, memperkemaskan sistem dan menyemarakkan keperluan komunikasi visual mereka 

SYDNEY, 14 Sept (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Canva, platform komunikasi visual global, hari ini mengumumkan satu suite produk dan ciri-ciri tempat kerja baharu yang dicipta untuk memperkasakan sesiapa sahaja untuk berkomunikasi secara visual, pada sebarang peranti, dari mana sahaja di dunia.
 
Siaran akhbar ini mempunyai ciri-ciri multimedia. Lihat siaran lengkap di sini: https://www.businesswire.com/news/home/20220913006312/en/ 

“Komunikasi visual kini menjadi satu kemahiran yang semakin kritikal untuk pasukan-pasukan dari setiap saiz merentasi hampir setiap industri,” kata pengasas bersama dan Ketua Pegawai Eksekutif Canva, Melanie Perkins. “Adalah sungguh luar biasa untuk melihat pertumbuhan berterusan Canva sejak beberapa tahun kebelakangan ini, ketika semakin ramai orang menerima kuasa komunikasi visual untuk membuka kunci kreativiti mereka dan mencapai matlamat mereka. Dengan pelancaran Visual Worksuite baharu kami, kami membawa produk reka bentuk ringkas ke tempat kerja untuk memperkasakan setiap pekerja, di setiap organisasi dan pada setiap peranti.”

Visual Worksuite baharu Canva diperkenalkan ketika syarikat itu menandakan kejayaan bagi lebih daripada 85 juta pengguna global, yang kini menghasilkan lebih daripada 180 reka bentuk pada setiap saat. Ketika penggunaan perusahaan meningkat dalam pelbagai profesion dan industri, Canva dengan pantas menjadi platform reka bentuk pilihan di tempat kerja. Permintaan ini dibuktikan dengan lebih 10,000 pekerjaan semasa di LinkedIn menyenaraikan Canva sebagai satu kemahiran yang diingini merentasi banyak syarikat, termasuk American Express, Amazon, TikTok, LEGO dan Google.

Daripada organisasi besar sehingga kepada perniagaan kecil, lebih daripada 4 juta pelanggan berbayar telah menerima Canva for Teams - penyelesaian reka bentuk kolaboratif semua-dalam-satu syarikat itu - untuk memperkasakan tenaga kerja mereka yang mempunyai keperluan yang semakin meningkat untuk berkomunikasi secara visual. Ini meningkat lebih daripada tiga kali ganda dalam tempoh dua belas bulan yang lalu apabila syarikat seperti Zoom, Salesforce, PayPal, Reddit, Sony Music dan OrangeTheory menggantikan peranti reka bentuk legasi dengan platform Canva semua-dalam-satu.

“Canva telah menjadi sebuah alat yang tidak ternilai untuk perniagaan kami, mengubah cara bagaimana pasukan kreatif dan sosial kami bekerjasama di antara satu sama lain dengan memudahkan bagi kakitangan untuk mencipta reka bentuk baharu dalam satu cara yang mengekalkan konsistensi jenama,” kata Marissa Kraines, Naib Presiden bagi Sosial dan Pemasaran Kandungan di Salesforce. “Ia juga membolehkan pasukan kami untuk mengukur amalan terbaik apabila ia melibatkan komunikasi visual di seluruh syarikat itu, sekali gus memastikan bahawa kami boleh mencipta kandungan yang menarik merentasi semua saluran sosial dan yang menjadi milik kami.”

Suite kerja baharu: Dokumen, Papan Putih, Laman Web, Video, Visualisasi Data dan banyak lagi

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=16304


No comments:

Post a Comment