Saturday, December 18, 2021

EVA AIR DAN POINTS MEMETERAI PERKONGSIAN BERBILANG TAHUN UNTUK MENINGKATKAN PROGRAM INFINITY MILEAGELANDS

Penyelesaian kesetiaan baharu akan meningkatkan penglibatan ahli dan menjana peningkatan hasil untuk program kesetiaan EVA Air

TORONTO, 16 Dis (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- Syarikat penerbangan Taiwan, pemenang anugerah, EVA Air dan peneraju global dalam perdagangan kesetiaan, Points (Nasdaq: PCOM) (TSX: PTS), telah memeterai kerjasama berbilang tahun baharu untuk memperkenalkan sebuah siri manfaat ahli yang akan meningkatkan penglibatan pelanggan dan menjana aliran hasil sampingan tambahan untuk syarikat penerbangan itu melalui program Infinity MileageLands.

Perkongsian itu bermula pada 11 November 2021 dengan pengenalan Jarak Belian, yang memanfaatkan penyelesaian Belian Points dan membolehkan pelanggan mendapat ganjaran mereka lebih awal dengan membeli jarak tambahan pada kadar keutamaan. Sebuah siri penyelesaian kesetiaan tambahan yang direka untuk menawarkan lebih banyak utiliti dan nilai kepada ahli apabila jarak berakru diperkenalkan pada tahun 2022.

EVA Air turut memanfaatkan kepakaran pemasaran kesetiaan peneraju industri Points dan tinjauan dipacu data untuk membangunkan kempen yang diperibadikan kepada pangkalan keahlian Infinity MileageLands yang dijangka dapat memacu pertumbuhan tambahan untuk program tersebut.

“EVA Air gembira dapat bekerjasama dengan Points dan Collinson serta mencipta pelbagai program kesetiaan, membolehkan ahli kami mengumpul jarak dengan lebih mudah dan mendapat nilai yang lebih baik daripada pembelian dalam talian mereka,” kata Presiden EVA, Clay Sun. “Dengan memanfaatkan kepakaran dua rakan kongsi, EVA boleh melanjutkan program kesetiaan ke dalam kehidupan harian ahli kami dan meningkatkan peluang penglibatan mereka. Kami teruja dengan program baharu ini dan faedah tambahan untuk ahli kami.” 

No comments:

Post a Comment