Friday, March 13, 2020

SYMPHONY HEALTH BEKERJASAMA DENGAN DATAVANT UNTUK PANDANGAN PALING MENDALAM INDUSTRI BAGI PERJALANAN PESAKIT

RALEIGH, N.C., 13 Mac (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) — PRA Health Sciences (NASDAQ: PRAH) hari ini mengumumkan kerjasama antara Symphony Health dengan Datavant yang mengembangkan keluasan data yang tersedia untuk penyepaduan dan membolehkan syarikat sains hayat mendapatkan pandangan yang paling mendalam dan paling holistik bagi perjalanan pesakit dalam pasaran komersial.
Enjin nyahpengenalan Synoma® proprietari Symphony Health membolehkan penyepaduan set data pelengkap merentasi ekosistem kesihatan menggunakan token unik. Melalui kerjasama secara rapat dengan Datavant, Symphony Health memberi pelanggannya kefleksibelan untuk menyambungkan data yang disepadukan melalui Synoma kepada ratusan set data unik yang tersedia melalui Datavant.
Dengan memanfaatkan nyahpengenalan terbaik dalam kelasnya dan penyepaduan dengan enjin Synoma proprietari Symphony Health, pelanggan akan dapat menyambung, mengembang dan menganalisis semua jenis data berkaitan – rekod kesihatan elektronik, tuntutan perubatan dan farmasi, set data makmal diagnosis, demografi dan maklumat daripada peranti dipakai dan penderia pesakit yang dikumpul semasa percubaan klinikal. Memanfaatkan set data disepadukan ini, pelanggan kemudiannya boleh membina aset data khusus dan sesuai untuk penggunaan, strategi data tersuai dan membangunkan wawasan unik untuk perniagaan mereka dengan sokongan daripada pakar data PRA dan Symphony.

No comments:

Post a Comment