Wednesday, March 18, 2020

PROXIMUS MELANJUTKAN KERJASAMA AWAN PERIBADI SYNCHRONOSS

Pembaharuan kontrak tiga tahun itu membolehkan pelanggan Proximus terus menyandarkan kandungan digital bernilai dengan selamat kepada perkhidmatan awan yang selamat dan mudah


BRIDGEWATER, N.J., 18 Mac (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- Synchronoss Technologies, Inc. (NASDAQ: SNCR), peneraju global dan pembawa pembaharuan bagi produk awan, pemesejan, digital dan IoT, hari ini mengumumkan bahawa mereka telah memperbaharu kontraknya untuk menyediakan Proximus dengan platform Awan Peribadi Synchronoss.

Sebagai operator telekomunikasi terbesar Belgium, Proximus telah menawarkan platform Synchronoss kepada pelanggan jalur lebarnya sejak 2015 menerusi penawaran awan label putih. Pelanggan boleh menyandarkan, menyimpan dan menyegerakkan kandungan daripada komputer riba, tablet, komputer peribadi dan telefon pintar kepada akaun mereka pada awan.

Pemanjangan kontrak tiga tahun itu bermaksud Proximus akan terus menyampaikan Awan Peribadi Synchronoss menerusi model percuma premium sedia ada. Pelanggan jalur lebar diberikan 10 gigabait dalam bentuk storan percuma dan juga pilihan untuk membayar €2.95 sebulan untuk 100 gigabait storan atau €9.95 untuk satu terabait. Pelanggan menentukan sama ada sandaran berlaku secara automatik atau manual dan mereka memilih jenis fail, contohnya gambar, video, dokumen, atau ketiga-tiganya, untuk disertakan dalam sandaran mereka.

“Awan Peribadi Synchronoss telah menjadi aset hebat untuk pelanggan kami,” kata Sébastien Leblanc, Ketua Pengurusan Produk Pengguna untuk Proximus. “Kita hidup dalam dunia yang pelanggan meletakkan nilai yang tinggi untuk kandungan digital mereka dapat disimpan dengan selamat dan mudah diakses. Di Proximus, kami mengenal pasti keperluan ini dan teruja untuk melanjutkan perkongsian dengan Synchronoss agar kami boleh terus memberikan perkhidmatan sandaran awan yang mudah untuk pelanggan kami.”

Penyelesaian Awan Peribadi Synchronoss digunakan oleh beberapa operator terkemuka dunia, termasuklah Verizon, AT&T, BT dan SFR di samping Proximus.

Glenn Lurie, Presiden dan CEO di Synchronoss, berkata pembekal rangkaian mudah alih dan syarikat telekomunikasi seperti Proximus secara jelas memahami pelbagai manfaat dalam menawarkan pelanggan peluang untuk menyandarkan dan menyimpan data peribadi secara langsung ke awan.

“Menyediakan perkhidmatan sandaran berjenama pembawa yang selamat dan mudah digunakan merentasi sebarang platform bukan hanya menyampaikan nilai tambah penting kepada pelanggan daripada jenama yang mereka sudah percaya, tetapi juga mencipta aliran hasil baharu untuk pembekal telekomunikasi. Kami berbesar hati kerana Proximus telah melanjutkan hubungan yang sudah lama wujud ini dan kami gembira untuk terus menyampaikan kebolehan untuk memberikan peluang kepada pelanggan untuk melindungi data penting dan memori bernilai mereka, memperkaya pengalaman pengguna dan mengukuhkan kesetiaan pelanggan dan melakukan semua itu sambil membangunkan hasil keseluruhan syarikat,” kata Lurie.

Untuk mengetahui lebih lanjut tentang penyelesaian Awan Peribadi Synchronoss, lawati halaman penyelesaian awan Synchronoss di https://synchronoss.com/solutions/cloud/.

Perihal Synchronoss Technologies, Inc.
Synchronoss (NASDAQ: SNCR) mentransformasikan cara syarikat mencipta pendapatan baharu, mengurangkan kos dan menggembirakan pelanggan mereka dengan produk dan platform awan, pemesejan, digital dan IoT yang menyokong jutaan pelanggan di seluruh dunia. Teknologi baharu yang selamat, boleh diskala dan berinovatif, perkongsian dipercayai dan warga yang berbakat Synchronoss mengubah cara pelanggan TMT mengembangkan perniagaan mereka. Untuk maklumat lanjut, lawati kami di www.synchronoss.com.

Maklumat Hubungan

Pelabur:
Joseph Crivelli
Synchronoss
908-566-3131
investor@synchronoss.com

Media
Anais Merlin, CCgroup (Antarabangsa)
T: +44 20 3824 9200
E: synchronoss@ccgrouppr.com

Diane Rose, CCgroup (Amerika Utara)
T: +1 727.238.7567
E: diane@ccgrouppr.com 

SUMBER : Synchronoss Technologies, Inc.

No comments:

Post a Comment