Friday, March 20, 2020

MEMASUKI MALAYSIA, HEY YOGURT TELAH MENCETUSKAN SATU KEGILAAN PENGEMBANGAN GLOBAL



SINGAPURA, 19 Mac (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Pada 4 Februari, HEY YOGURT telah mendarat buat pertama kalinya di skrin NASDAQ di New York, dan menyaksikan kebangkitan sebuah jenama minuman baharu oleh berjuta-juta orang di seluruh dunia.

Siaran media ini mempunyai ciri-ciri multimedia. Lihat siaran lengkap di sini: https://www.businesswire.com/news/home/20200318005388/en/

HEY YOGURT, sebuah pemimpin di dalam yogurt probiotik

HEY YOGURT adalah sebuah jenama tempatan Australia di bawah WK Holdings Limited. HEY YOGURT memberi tumpuan kepada menyokong untuk kesihatan dengan “gula rendah dan lemak rendah” telah berjaya menonjol di dalam persaingan pasaran.

HEY YOGURT secara inovatif menggabungkan buah pic kuning, bijirin dan yogurt Australia untuk menghasilkan yogurt suhu rendah dengan probiotik semula jadi dan makanan tambahan.

Dalam tempoh dua bulan bagi persediaan intensif, HEY YOGURT telah membuka kedai Asia mereka yang pertama di Singapura pada pertengahan Januari 2020 dan dikendalikan oleh Hey Yogurt Pte Ltd, ia telah mencapai hasil yang luar biasa dalam masa kurang dari setengah bulan dengan jualan harian mencapai 1000 cawan!

HEY YOGURT akan mengambil langkah besar untuk berkembang. Pelan awal adalah untuk membuka 100 kedai pada tahun 2020 dan kedai-kedai di Kuala Lumpur, Melaka dan Johor di Malaysia sedang dalam persediaan.

Dan HEY YOGURT akan terus berkembang! Dengan lebih banyak usaha di Facebook, Instagram, YouTube, Google dan media berita dan saluran yang lain untuk mencapai pendedahan berterusan bagi jenama mereka, akan terus meningkatkan populariti antarabangsa bagi HEY YOGURT!

HEY YOGURT dipenuhi dengan probiotik yang dapat mengaktifkan sistem imun

Satu kajian baharu di Jerman telah mendapati bahawa Lactobacillus yang lazimnya ditemui di dalam makanan yang ditapaikan apabila digabungkan dengan probiotik, sistem imun itu akan diaktifkan melalui satu siri penandaan sel.

Imuniti adalah doktor terbaik, minum lebih banyak HEY YOGURT dapat meningkatkan keimunan dengan bantuan probiotik, meningkatkan sistem imun usus dan mencegah penyakit seperti virus influenza.

Pengembangan global HEY YOGURT hanya untuk sampai kepada pengguna!

Reka bentuk kedai HEY YOGURT sedang di peringkat akhir. Dinding luaran adalah “merah jambu pic”. Anda boleh melihat dengan jelas – logo “HEY YOGURT” di setiap kedai. Dihiasi dengan bola-bola putih, suasana keseluruhannya adalah mengkhayalkan dan lembut.

Luar biasa dalam penampilan dan pengalaman, dan idea-idea yang mengikut fesyen ini adalah sebenarnya yang ingin dikejar oleh HEY YOGURT.

HEY YOGURT mempunyai banyak kerja yang perlu dilakukan dan mempunyai banyak bandar raya untuk diterokai.

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=13212

No comments:

Post a Comment